zaterdag 9 mei 2015

10 food confessions tag: De alles eter




Op fitdutchies zag ik al een paar keer de '10 food confessions tag' voorbij komen, ook bij healthyfans, Annemerel en heel veel andere blogs. Dus nu neem ik hem ook over, want als het over eten gaat dan kan ik heel goed mee praten. Naomi loves food! Oorspronkelijk is deze tag van Leonie.


1. Zelden laat ik eten staan, dit is alleen wanneer ik ziek ben, ik het niet lekker vind of als ik al een beetje vol zit, maar ook nog een volgende gang wil. Als ik uiteten ben met mijn vriend dan geef ik wat er overblijft vaak aan hem.

2. Vroeger at ik overal appelmoes bij. En als ik zeg overal, dan bedoel ik ook echt overal bij. Bij de nasi, bami, aardappelen met groente, spaghetti en macaroni, bij chinees eten, overal! Alleen is dit nu veranderd en eet ik tegenwoordig overal augurk bij.

3. Nutella is njomnomnomnom! Ik hou van Nutella. En wat je zeker eens moet proberen is twee speculaasjes met daar Nutella tussen of een eierkoek met Nutella. ZO LEKKER! En Nutella zo van het mes is ook lekker. Vaak als ik iets met Nutella eet dan doe ik op het laatst nog een keer het mes in de pot en hopla dat verdwijnt in mijn mond. Alleen is het de laatste tijd zo erg geworden dat ik mijn Nutella inname probeer te beperken.

4. Na het eten kun je altijd precies zien waar ik heb gezeten, rondom mijn bord ligt er altijd wel wat. O en heel vaak knoei ik ook op mijzelf....

5. Als ik honger heb en al even niet heb gegeten (want ik heb ook wel eens honger terwijl ik net heb gegeten), dan word ik chagrijnig. En eigenlijk wil ik dat helemaal niet, maar pas op het moment als ik wat heb gegeten dan kan ik weer normaal doen.





6. De bruine bonensoep van mijn mama's vind ik het lekkerst. Na een kom zit je eigenlijk al vol, maar ik neem vaak een tweede, puur omdat het zo lekker is. Daarna moet ik wel onderuit gezakt op de bank zitten en kan ik geen boe of bah meer zeggen, maar ik heb wel weer heerlijk gegeten.

7. Net als Kelly Caresse bestel ik vaak hetzelfde als ik al veel vaker naar één restaurant ben geweest. Het is voor mij dan meer op safe spelen, zo weet ik zeker dat ik een heerlijk gerecht krijg. Eigenlijk is dit best tegenstrijdig met dat ik wel zo veel mogelijk nieuwe restaurants wil proberen om nieuw eten te proberen. Oké, de volgende keer als ik weer naar een restaurant ga waar ik al vaker ben geweest, bestel ik een nieuw gerecht!

8. Mijn ontbijt eet ik vaak op de bank en wanneer dit ontbijt bestaat uit crackers met o.a. muisjes dan vallen deze altijd van mijn crackers af. Dus moet ik minstens een keer per week de bank ontleden en alle muisjes weghalen (het broodbeleg, niet die dieren) met de stofzuiger. O en dan alleen de blauwe muisjes, waarschijnlijk zit het tussen mijn oren maar die vind ik lekkerder dan de roze.

9. Ik lus geen boter en jus. De substantie, het gevoel in mijn mond, nee bah bah bah. En boter met kaas of ham op brood vind ik nog viezer want dat glibbert zo. Daarnaast vind ik aardappels met groente ook wel lekker zonder jus. Als ik al gekookte aardappelen eet.

10. Ik biecht op, ik heb nog nooit Tony's chocolony gehad of advocado... Waarschijnlijk is er nog genoeg ander voedsel wat ik nog nooit heb gehad, maar deze twee dingen, dat vind ik best jammer. Maar ik ben bang dat als ik een Tony reep koop dat die helemaal op gaat en dat ik advocado misschien helemaal niet lekker vind... Maar ook dit moeten we gewoon een keer gedaan hebben. Iets van YOLO (uchekuche).

Herken jij je ergens in of juist helemaal niet? Heb je deze tag ook overgenomen, laat dan een berichtje achter!

Liefs,
Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen