zondag 29 maart 2015

-17




Jemig, als er een prijs was voor meest waardeloze blogger van de eeuw, millennium of die er maar bestaat, dan zou ik daar zeker voor in aanmerking komen. Maar dankzij dit verhaaltje kan ik daar weer wat afstand van nemen. Helaas geen prijs voor mij.
Maar wel leuk ander nieuws en eigenlijk voor mij een veel grotere prijs. Namelijk hoe het op dit moment met mij gaat. Oké op dit moment ben ik voornamelijk gestrest voor mijn tentamen die er aankomt, maar in het algemeen gaat het goed!

Doordat ik nu het leven mag leven van een harde werker, zonder dat ik daarvoor betaald word, heb ik ritme. En jongens, als je gezonder wilt leven is ritme echt belangrijk. Ik hou van uitslapen, dat ontken ik niet en zou ook nooit veranderen, maar ritme is echt belangrijk.
Overdag loop ik stage, waarbij ik 's ochtends al bedenk wat ik die dag ga eten. En als ik dan 's avonds thuis kom, dan staat er een heerlijke maaltijd a la mama klaar. Zo lukt het voor mij veel makkelijker om binnen mijn punten te blijven. En een gratis tip van mij voor jullie! Als je je eten plant, dan lukt het makkelijker om je daadwerkelijk daar aan te houden. Plus je eet dan meestal veel gezonder. EN de dag beginnen met een gezond ontbijt, geeft mij meestal motivatie om de rest van de dag ook gezond te eten.
Op momenten dat ik niet hoef te leren, ga ik na stage gelijk sporten, dus ik ben heel blij als het weer woensdag is, want dan heb ik mijn tentamen gehad en kan ik sporten!
Dus ondanks dat ik 44 uur in de week stage loop, daar niet voor betaalt word en niet meer kan uitslapen, ben ik op dit moment heel erg blij! Want ik behaal stapje voor stapje mijn doelen.

Een heel kort stukje, maar wel een die ik graag afsluit met een foto waar ik heel blij mee ben. Ik ga keihard door, hoewel de progressie misschien langzaam is, ben ik blij met elk stapje.


O en jongens, mijn stage is heel leuk! Dus dat ik daar niet voor betaald word geeft helemaal niets. 

Liefs, 
Naomi 


3 opmerkingen:

  1. Leuke blog :-) keep it up!
    Lijkt het je leuk om langs te komen tijdens de Bloggers Pop Up sale die ik a.s. donderdag organiseer samen met 10 andere bloggers? Hier meer informatie:
    Bloggers Pop Up Sale
    www.fromhatstoheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je doelen behaalt! En ritme is inderdaad erg belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb ik wel gemerkt! En stapje voor stapje kom ik er wel :D

      Verwijderen