dinsdag 24 februari 2015

Reden drie


Zoals al vaker gezegd, afvallen/gezonder leven doe ik voor mijzelf. Ik wil goed voor mijn lichaam zorgen, het optimale uit het leven en mijn eigen lichaam halen. Van sporten word ik blij en gezond eten doet mij gezond voelen. Maar ik geniet nog steeds net zo hard van Oreo, chocolade en pizza's. Kijk mee naar nog een reden of eigenlijk motivator voor mij om hard te werken aan een gezondere ik. 


Als ik op mijn streefgewicht ben wil ik graag een tattoo en wel een bloemen tattoo. Bloemen over mijn ribbenkast onder mijn borst door. Dit omdat ik mijn lichaam eindelijk accepteer, dat het mijn vrouwelijkheid siert en omdat bloemen staan voor schoonheid. Daarbij zal er een pioenroos in die tattoo worden verwerkt, omdat allebei mijn ouders een roos als tattoo hebben. Deze tattoo wil ik al enige tijd en heeft voor mij een dubbele betekenis. Dit zal waarschijnlijk mijn eerste kleuren tatoeage worden en als het zover is laat ik hem jullie graag zien. Voor nu laat ik jullie graag inspiratie foto's zien. 


Deze is gezet door Mandy, haar facebook pagina





Wat ik zelf ook wil, meerdere soorten bloemen door elkaar heen. 


Dit komt erg overeen met de plaats waar ik mijn tattoo zou willen. 



Dit is die van Sabine Metz, een geweldige fotografe en zij heeft ook haar eigen blog. Zie hier: http://blog.sabinemetz.nl/. Zij heeft hem laten zetten door Candy Cane












Deze is ook door Mandy gezet!











Hebben jullie tattoos en/of zouden jullie ze willen? 

Liefs,
Naomi 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten