zondag 25 januari 2015

Wishlist



Ugh, wat heb ik weer veel dingen in mijn hoofd die ik wil hebben. Maar zoals altijd een gebrek aan geld. Toch mogen we blijven dromen en denken aan wat we onze kledingkast nog willen schenken. Daarom even een mooi overzichtje van wat ik nog zou willen hebben. En ach sommige items zullen blijvend zijn, andere items ben ik over een paar weken weer vergeten. Daarbij zal mijn geld op dit moment naar mijn future to be huisje gaan. Een tijdje terug heeft mijn vriend de sleutel van ons huisje gekregen waar wij nu druk aan het klussen zijn. Toch zou ik er niet meteen bij in trekken, dit in verband met mijn studie en stage.




Als eerste jasjes. Zelf vind ik dit altijd erg makkelijk, aangezien ik vaak helemaal in het zwart ga, kan een jasje de boel wat opfleuren. De jasjes hieronder zijn verschillend, bomberjasjes, spijkerjasje, lerenjas. Maar wel allemaal mijn smaak.





Jasje van H&M - Jasje van Comegetfashion - Jasje van Zara - 


Rokken en jurken. Zelf ben ik echt een broeken persoon. Enkel met kerst en in de zomer kan ik nog wel eens een jurkje dragen. Het dragen van broeken geeft mij een comfortabeler gevoel. Dit jaar wil ik leren om uit mijn comfort-zone te stappen, dus dat betekent ook meer jurkjes en rokjes dragen.







Hoewel het niet zo'n strenge winter is, zijn truien altijd fijn! Daarom hier een paar exemplaren die ik wel zou willen hebben. En naast de truien een aantal andere tops, die prima gecombineerd kunnen worden met een jasje.






Trui van H&M - Shirtje van H&M  - Trui van H&M - Wehkamp/C&A -
Nelly - boohoo - boohoo

En tot slot, daar waar op fashion gebied de meeste liefde van mij naar uit gaat...Schoenen! O en ja het klopt ik ben een sneaker gek. 





H&M - MenAtWork - MenAtWork - MenAtWork-
MenAtWork - Frontrunner - Frontrunner - Frontrunner - Go britain
Go Britain - Waar kun je deze krijgen? - Loavies

Zo een hele waslijst met mooie spullen. En hopelijk kan ik hier snel items van dragen! 

Heb jij ook een wishlist? Zo ja wat staat er allemaal op?

Liefs,
Naomi








1 opmerking: