dinsdag 30 december 2014

Een terugblik op 2014



Ondanks dat ik een paar maanden heb overgeslagen met het overzicht van die maand, wil ik toch een overzicht geven van 2014. 2014 was over het algemeen een goed jaar voor mij. Het gaat goed op mijn studie en goed in de liefde. Het afvallen ging goed, echter ging het na de zomervakantie weer slecht en gaat het momenteel ook niet zo goed met mijn zelfbeeld. Hoe erg ik hier ook tegen vecht, ik kan hier niet over liegen. Een uitgebreide blogpost daarover komt nog.
Voor nu een terugblik naar al het leuks van 2014!




Januari: 
In januari boekten mijn vriend en ik onze vakantie naar Alanya, beter te vroeg dan te laat toch? En ik wist in januari dat mijn vriendinnetje Sofie uit Australi√ę langs zou komen.

Februari:
In februari was mijn vriend jarig, echter hebben we zijn cadeau (naar de Beekse bergen en een nachtje weg) pas benut halverwege het jaar. In februari ging ik ook naar de wedstrijd Groningen - Go Ahead Eagles. En heel leuk, ik ontmoette eindelijk Sofie.




Maart:
In maart ging ik weer naar een wedstrijd met mijn vriend. Dit maal naar Ajax-Cambuur. En nog voor de zomer was begonnen, had ik al 16 muggenbulten.... Ook begon ik weer met weight watchers.


April: 
Doordat ik nog tentamens had met Pasen, hadden mijn vriend en ik een weekend later samen een paasbrunch. Ik ging voor het eerst naar CP-Sessies, mocht je in Groningen of in de buurt daarvan wonen, dan raad ik je aan om een keer hierheen te gaan! April was voor mij ook de maand van mijn 1 jarige jubileum. 






Mei: 
Mei is de maand waarin ik de vrijheid heb gevierd. Maar mei is ook een maand van lekker weer, weer om motor te rijden. In deze maand heb ik ook voor het eerst een pannenkoek met brie gegeten, en dat was heeeeerlijk!






Juni: 
Het WK was toch wel iets wat ons in de greep had tijdens juni. O wat heb ik meegeleefd met de jongens van ons elftal. Maar ik heb ook genoten van elke wedstrijd die we wonnen. O en van ijs, heerlijk schepijs van de Toscana.
Mijn schoonzusje slaagde ook voor haar havo diploma!





Juli: 
Toen ging ik een nachtje weg met mijn vriend nog voor zijn verjaardag. Ben ik ook voor de eerste keer naar de Beekse Bergen geweest. Maar ook voor de eerste keer naar het Hard Rock Caf√© in Amsterdam. En mijn lieve tante zeggertje heb ik toen voor het eerst meegenomen naar het Sprookjeshof, iets waar ik vroeger als klein kind heel vaak kwam. 
Deze maand moest ik na 2 jaar werken weg bij het tuincentrum. Het ging er niet goed en dus was voor hun de enige oplossing mensen er uit doen. 








Augustus: Op vakantie naar Alanya! Proefde ik iets nieuws van de Starbucks en dit bevestigde mij maar weer in dat de caramel Frappuchino het lekkerste is. Maar in deze maand begonnen mijn lichaamsissues ook weer een beetje op te spelen. 




September: 
Het leed dat studeren heet is weer begonnen. Gelukkig gaat het erg goed op school en mag ik zelfs in februari beginnen met stagelopen. Er is deze maand ook een wondertje geboren, namelijk het dochtertje van mijn vriendin. Deze maand ging ik ook voor het eerst uit eten bij de Happy Grill, in de volksmond ook wel een vreetschuur. MAAR ik heb zo lekker gegeten.
In deze maand heb ik ook mijn onderwater camera laten ontwikkelen, oefening baart kunst want de meeste foto's waren van erg dichtbij genomen. 






Oktober: 
Samen met mijn moeder ging ik naar een ladies night, wat een gigantische flop was, maar wel heel gezellig. In oktober was ik ook jarig, 22 jaar jong ben ik geworden, helaas wilde niemand mij de zomervakantie cadeau doen....
Maar daarentegen kreeg ik van mijn vriend wel kaartjes voor de voorstelling Anne. En deze maand ging ik samen met mijn moeder, (schoon)zus en tante zeggertje naar de Primark in Enschede.
Waar mijn werk in juli afliep bij het tuincentrum, werd ik in oktober aangenomen als telefoniste bij Movie Unlimited. 



November:
In november had ik mijn eerste tentamens, gelukkig gingen deze erg goed en heb ik tot zover alles gehaald op een verslag na. Hiervoor moet ik een paar kleine dingen aanpassen en dan komt dat ook wel goed.
De koeienhuid die ik voor mijn verjaardag kreeg kwam ook op mijn kamer te liggen. Kan niet wachten tot hij in mijn huisje ligt.
Ik experimenteerde ook met het maken van omeletten, zo lekker en in principe kan alles er in!
O, minder leuk was het sneuvelen van het scherm van mijn mobiel. Autsj, met het breken van het glas, brak mijn hart ook een stukje. 






December: 
En nu is het december, de maand van kerst en oud en nieuw. De maand van oliebollen en vuurwerk. De maand van goede voornemens en liefde.
Mijn kerst was heerlijk, eerste kerstdag was ik bij mijn vriend en tweede kerstdag bij mijn ouders. Oud en Nieuw gaat precies hetzelfde zijn alleen dan in omgekeerde volgorde.
In December kocht ik ook een mooie ring voor mijzelf, want soms moet je jezelf gewoon verwennen. En ik maakte voor het eerst de Nutella Cheescake die echt overheerlijk was!





Hoe was jouw 2014 en wat zijn jouw plannen voor 2015? 

Liefs,
Naomi












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen