zaterdag 4 oktober 2014

Vakantie 2014




Jullie hebben nog een fotolog te goed van de maand augustus en september, want het is ondertussen al oktober. Ai ai ai, ik geef mijn minpunten wel goed weer.
Maar omdat ik toch graag foto's met jullie wil delen en nu op de zaterdagavond, terwijl ik een poging doe tot school, mij een beetje verveel, heb ik hier een fotolog. Een fotolog van mijn vakantie naar Turkije. Beter laat dan nooit toch!


Zoals verwacht was de vakantie in een woord: Heerlijk! We hebben veel aan het zwembad gelegen, lekker gegeten, gewinkeld en geslapen! Daarnaast nog wat leuke activiteiten gedaan, zoals: jeep rijden, raften, partyboat en naar een hamam geweest.
Kijk lekker mee, nog even terugblikken op heerlijke temperaturen, voordat het straks dikke truien weer is.






Klaar voor vertrek!



Tsjah, zelfs onder de modder of met een maskertje ben ik nog onweerstaanbaar lekker.
Dit was de tweede dag. We kregen heerlijke massages, zijn in de sauna geweest, modderbad dus en echt het was een heerlijk ontspanningsmomentje. 

Party met vriendlief! 


Op de partyboot, dit was tijdens het aanmeren. Hiervoor lekker voetjes van de vloer. 


Dat moment dat je nog niet klaarstaat voor de foto....


Jeep rijden. We zaten daarna onder het zand, het zat letterlijk o-ver-al. 



Dagje bezienswaardigheden van Alanya bezoeken.
Winkelen. 


Vond dit nog wel een leuke foto ook!


Laatste dag lekker aan het zwembad!


Op Schiphol meteen een Starbucks zoeken en gevonden.

Amsterdam! 


In Nederland meteen mijn onderwatercamera laten ontwikkelen. Ik blijf van analoge camera's houden.

Zijn jullie nog op vakantie geweest? En zo ja, waar naar toe? 

Liefs,
Naomi









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen