woensdag 24 september 2014

Weight watchers weight loss #1




Zoals jullie wel weten, ben ik al enige tijd, zeg maar gerust lange tijd, bezig met weight watchers. Voor mij is dit de meest effectieve manier om af te vallen, puur omdat ik hierbij alles mag eten en er niet wordt gekeken naar calorie├źn. Op dit moment staat de teller op -15 kg, waarvan de laatste kilo's erg langzaam zijn gegaan.

Vanaf nu wil ik elke dinsdag dat ik naar de cursus ben geweest, vertellen hoe die week ervoor is gegaan en wat voor resultaten dat heeft opgeleverd. In totaal wil ik nog zo'n 8-10 kilo kwijt, wat dan maakt dat de teller op -23/-25 komt te staan. Dus tot dat ik daar ben, zou er elke week een 'Weight watchers weight loss' online komen.


Afgelopen dinsdag ben ik voor het eerst sinds dat ik op vakantie ben geweest, weer naar de cursus gegaan. Het is niet zo zeer dat ik in de vakantie was aangekomen, maar daarna moest ik in het ritme van school komen. Dit laatste was voor mij erg lastig, de wekker ging weer en ik maak lange dagen. En op den duur werd het steeds moeilijker om de stap te maken om er heen te gaan. In mijn hoofd was ik zo'n 2 kilo aangekomen, dus daarom was de vreugde gisteravond erg groot toen dat -0,6 bleek te zijn. Het is niet veel, maar wel veel als je denkt te zijn aangekomen.

Dus vanaf nu weer gas erop, punten tellen en proberen wekelijks heen te gaan.
Dinsdagavond is trouwens mijn cheat avondje, dan mag ik eten wat en hoeveel ik wil. Gisteravond was dat een pizza met een mars ijsje, zoooo lekker!


Liefs,
Naomi

2 opmerkingen:

  1. Ah superrrr nao! Nog meer eraf dan dat ik wist! Ik ben trots :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al tijdje niet gesproken he! Maar ach gaat ook niet zo snel. Elke kilo er af is er een af :D

      Verwijderen