maandag 11 augustus 2014

Guilty pleasures en rare gewoonten.




Gewoon een lijstje met pleziertjes waar ik mij 'schuldig' aan maak. En ach waar ik ook heel erg van kan genieten. Plus wat rare gewoonten, die ik niet zo raar meer vind.




-Wakker worden op een tijdstip dat al 'uitslapen' te noemen is, maar toch gewoon door slapen. Ja, je hebt vakantie of je hebt het niet.
-Chocolade koekjes. I loveeeee chocolate en i loveee koekjes. Dus die combinatie is P-E-R-F-E-C-T!
-Een cracker of broodje met blauwe muisjes. Je leest het goed, de blauwe vind ik echt lekkerder dan de roze.


-Ik maak eigenlijk nooit mijn bed op. Ik hoef geen punten meer te scoren bij mijn vriend (die dus wel bijna altijd zijn bed weer netjes opmaakt) en tsjah de koning komt ook niet op visite. Wel is het iets wat ik wil doen als we gaan samenwonen, meer omdat ik er dan over fantaseer dat het bed in het midden van de slaapkamer staat en niet zoals bij mij in een hoek, waardoor het wat lastiger is een bed mooi op te maken. En ja ik ben ook wel lui als het daarop aankomt.
-Altijd, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben, fantaseer ik al over wat ik ga kopen voor mijn loon binnen is. En meestal blijft het bij die fantasie├źn.
-Soms, heel soms voel ik mij niet HBO waardig. Voor zover je aan een bepaald maatstaven moet voldoen. Maar wanneer leraren, mede studenten of andere HBO'ers, bepaalde termen gebruiken, waarvan verwacht wordt dat ik ze ken, dan voel ik me soms niet zo heel HBO waardig...
-Ik ben er van overtuigd dat je een linker- en een rechter sok hebt.
-De Kardashians... En dan vooral Kim en Khloe. Vooral omdat ik hun lichamen gorgeous vind, maar ook omdat Khloe gewoon een hart naar mijn vrouw is en Kim heerlijk dramatisch kan zijn.

-Ik hou van chocola, maar lus geen chocolademelk.
-Schoenen, schoenen en nog meer schoenen. Had ik al gezegd schoenen? Ik hou van schoenen.
-Vaak gaan mijn nachtmerries over katten, waardoor ik ze in het echt ook liever mijd.
-Het programma secret eaters, i love it! Dit is er vooral op wanneer ik aan het sporten ben, dus zoek ik apparaten uit die hiervoor staan.

Komt iets jou bekend voor of heb je hele andere guilty pleasures en rare gewoonten?

Liefs,
Naomi


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen