vrijdag 25 juli 2014

De stijl van 8#


Op het veld schittert haar man, afgelopen WK kon je niet om hem heen, daarbuiten schittert zij. Over wie ik het heb? Winonah de Jong, vrouw van Nigel de Jong en moeder van twee mooie kinderen. Maar ook in het bezit van kleding waar ik graag ruimte voor zou willen maken in mijn kledingkast. Van heel classy in een jurk met sieraden en hakken, tot casual in een spijkerbroek, t-shirt en sneakers ze draagt het allemaal en het staat haar allemaal. 

Kijk mee en droom mee naar kleding, tassen en schoenen die jij misschien ook wel zou willen hebben: 




Give it to me! Deze outfit, serieus I love it! Sowieso ben ik een fan van zwart en groen. De tas (al zou die ver buiten mijn budget liggen) is een mooie eyecatcher en de hoed bewijst maar weer dat ik vaker die van mij zou moeten dragen.

Een simpele outfit, maar wel heel goed op elkaar afgestemd. Zelf zou ik nooit een witte broek dragen, puur omdat het bij mij niet wit blijft. Qua sieraden is het rustig, maar toch een mooi horloge met een paar subtiele armbandjes om haar pols. 

Geel doet het altijd goed op een getinte huid, zelf draag ik in de zomer ook graag geel. Normaal ben ik geen fan van roze, maar in deze outfit klopt het wel!

Tijdens het WK was ze er natuurlijk ook bij en droeg ze altijd wel iets wat oranje was. Ik vind het mooi dat er in deze outfit voor twee kleuren is gekozen, die ook nog eens goed bij elkaar passen. 


Een hele nette outfit en ik wil hem zo ook in mijn kast hebben. Doordat de outfit vrij rustig is, springt haar Hérmes tas er echt uit!


Op de schoenen na vind ik deze outfit ook weer geweldig! De jas zagen we hierboven ook al een keer en is echt een jas die je op meerdere manieren kunt combineren. Als mijn saldo een was met veel cijfers en punten tussen deze cijfers, dan had ik deze Kenzo jas zeker in mijn bezit!


Zwart en 'sneakers' doen het altijd goed bij mij. 

Weer een outfit van tijdens het WK. Ze draagt een shirt van het Nederlands elftal en combineert deze op een leuke manier. 

De mosterdgele jas vind ik heel mooi en staat haar ook mooi. De rest van de outfit is simpel, maar wel mijn stijl. Echter weet ik nog steeds niet wat ik van de laarzen moet vinden.

Een basic outfit maar toch heel mooi. Ondanks dat ik niet zo van roze ben, vind ik dit jasje wel heel mooi. Waarschijnlijk maakt het model en dat hij van leer is, hem iets stoerder. 

Welke outfit is jouw favoriet?

Liefs,
Naomi



1 opmerking:

  1. super vette kleding! liefs irene

    www.madebyirenelouise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen