maandag 14 juli 2014

De maand juni in foto's.



Door de drukte van school ben ik helaas weer wat later met 'de maand ... in foto's', maar hier is hij toch: de maand juni in foto's. Een heerlijke maand, met veel 'vrije' dagen, ik zeg vrije tussen aanhalingstekens, omdat ik wel veel bezig was voor mijn laatste tentamen. Maar ook dit laatste tentamen is afgesloten, dus ik ga  met 51 punten over naar het derde jaar. Volgend jaar ga ik beginnen met mijn hoofdstroom klinisch en loop ik de tweede helft stage. Er zijn al wat stageplekken die ik op het oog heb, maar er moeten nog sollicitatiebrieven de deur uit, dus daar kom ik later op terug!
Voor nu eerst even een terugblik naar de maand juni:



Een van mijn favoriete manieren om de dag te beginnen. Yoghurt, appel, lijnzaadolie, havermout en kaneel. Heerlijk en het vult goed!


Tsjah, als het al de hele dag mooi weer is dan wil je barbecueën. Als het dan toch een beetje gaat regenen, dan pak je gewoon de paraplu erbij!


Met vriendlief een ijsje scoren. 


Happy Selfie! En ja dat Ninja Turtles shirt is toch wel een favoriet geworden.
In juni hadden we nog hoop dat we kampioen zouden worden. De wedstrijd Nederland - Australië keek ik samen met een vriend, de eerste helft in de kroeg en de tweede helft op zijn werk. Helaas liepen we de tweede helft een minuut achter, dus hoorden we mensen al juichen voordat bij ons gescoord was. 


Liefde voor mijn nieuwe oranje jasje, gescoord bij de H&M in de sale!


Soms zijn er geen woorden nodig...


Op mijn werk moest ik de stelling met potten schoonmaken. Even een iehl, jakkie bah momentje toen ik in een pot vier insecten vond. 


En weer een paar schoenen die hoog op mijn wish list staan. 


En ook de wedstrijd Nederland-Chili hebben wij hard geduimd voor ons team!


Na mijn toets had ik wel een ijsje verdiend....

en een chocolade koek! Die echt hemels was.


Selfie!


Nieuw haar elastiek dat te strak zat....


Nieuw spel wat heel leuk is om te spelen met vrienden, familie of je lief. Namelijk the Test. Hierbij krijg je vragen die je moet beantwoorden, waarna de ander moet antwoorden wat hij/zij denkt wat jij zou antwoorden. Jep heel wat antwoorden... Maar een heel leuk spel!



Leren blijft stom!

Mijn humor.... :")


Al een beetje bruin aan het worden.


Gekke zondagen zijn het leukste!


Ik deed het heel goed in de poule, zie hier sta ik nummer 4. Een tijdje heb ik zelfs derde gestaan... tot de halve finales, waarbij ik voorspeld had dat Nederland en Brazilië elkaar in de finale zouden ontmoeten en Argentinië en Duitsland elkaar in de troostfinale. Helaas weten we allemaal hoe dit wel is afgelopen.

Zoals je ziet een hele leuke maand juni en ik ben benieuwd wat juli mij te bieden heeft. Hoe was jullie maand? 

Liefs,
Naomi




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen