donderdag 5 juni 2014

Wishlist



Zoals jullie weten ben ik eindelijk over, eindelijk over naar het derde schooljaar. En wanneer ik mijn doelen haal, of het nou iets kleins of groots is, dan mag ik mijzelf belonen. Dat vind ik en dat doe ik ook gewoon. Dus ben ik nu druk aan het bedenken en nadenken over wat ik graag wil hebben. Tot ik het verlossende antwoord weet, blijf ik gewoon een beetje dromen over alles wat ik wil. En jij mag met mij mee dromen, kijk maar mee naar mijn wishlist!




Al enige tijd wil ik weer een analoge camera, waarbij je de foto's moet ontwikkelen en tastbaar hebt. En het leuke effectje dat over die foto's zit, krijg je er gratis bij.

Zoals deze mooierd, voor een niet al te hoge prijs. 

Of toch dit oogappeltje, waar mijn zoektocht mee begon. 

Hmm of misschien toch deze. In mijn lievelingskleur groen en de foto's hebben een mooi effect. 

Hoewel deze knapperd mijn hart ook heeft gestolen. 


Heb jij een van deze mooierds hier boven of een andere analoge camera die wellicht ook mijn hart kan stelen? Alle informatie is welkom!

Echter naast een analoge camera wil ik nog wel meer hoor....

Zoals dit shirt van de H&M

Een nieuw paar all stars... Of vier, want eigenlijk wil ik ze alle vier!


Een grote zwarte shopper. Helaas is deze uitverkocht, maar weet jij een soortgelijke ergens te koop? Laat dan even achter in de comments :)

Met kleding hou ik gewoon van zwart, grijs en wit, maar geel kan heel goed met deze kleuren gecombineerd worden. Deze komt bij bonprix vandaan!

Een jurkje voor aankomende zomer!

Een gekleurd shirt en ach eigenlijk al vanwege de nummer 86, aangezien ik al langere tijd een shirt zoek met dat nummer. Ik vind de trend leuk, maar nog leuker is als het nummer wat voor je betekent!

Een mooi geprint jurkje!

Normaal koop ik mijn bikini's bij H&M, maar toen ik deze op tv voorbij zag komen, wist ik dat dit jaar mijn bikini bij de H√ľnkemoller vandaan zou komen. 


Een maxi skirt is ook welkom!



Eigenlijk gaat dit lijstje nog wel even door, zo ben ik nog op zoek naar wat korte broekjes, een rood jurkje, een spijkerbroek en heel veel voor mijn uitzet. Over dat laatste komt nog een aparte blogpost! 

Wat staat er op jouw wishlist?

Liefs,
Naomi



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen