maandag 2 juni 2014

De stijl van 7#




Soms huppel ik een beetje door Instagram van het ene account naar het andere account. En dan kom ik weleens een account tegen die ik perse moet volgen omdat het gewoon allemaal klopt. De foto's zijn leuk, de persoon is leuk en de kleding is leuk. En zo was dat ook bij Roxeanne Hazes, juist de dochter van André Hazes.

Ik vind haar een hele mooie vrouw met een hele leuke kledingstijl en daarom is 'De stijl van' deze keer in teken van Roxeanne Hazes. Niet alleen haar kledingkast zou ik willen hebben, maar het feit dat ze elke haarkleur kan hebben en haar good lookin body zijn ook welkom. Roxeanne is op een gezonde manier gekomen waar ze nu is en dat wil ik ook wel! 


Kijk mee naar de stijl van Roxeanne. 


Zwart op zwart op zwart doet het altijd goed voor mij. Leuk dat het jasje gouden details heeft die er uit springen. En kijk dat rode haar!!!


Een hele simpele en basic outfit, maar i love it! Als ik genoeg zelfvertrouwen had over mijn lichaam en zo ver ben dan is dit zeker wel een outfit dat ik in de zomer zou kunnen dragen. 


Vaak draag ik met kerst een jurk, maar dit is zeker een leuk idee om ook een keer te dragen!


Serieus die zwarte schoenen geef! Verder droeg ik vroeger ook heel vaak afzak mutsjes en hou ik gewoon van shirts met printjes!


Het jasje zou ik zelf neit zo snel kopen, maar zo als setje vind ik het een leuke combinatie!


Zelf ben ik niet zo'n fan van de broek, maar vanaf de riem en omhoog vind ik het leuk! En zie zelfs paars haar staat haar!


Over zwart hoef ik niks meer te zeggen, maar GEEF MIJ DAT JASJE....


Zelf wil ik ook nog rode hakken. Vavoooom

Het is nog nooit zo moeilijk geweest om foto's te vinden van iemand haar kleren als bij Roxeanne Hazes. Het is daarom ook niet veel, mocht je meer willen zien kijk dan even op haar instagram .

Liefs,
Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen