donderdag 12 juni 2014

De maand mei in foto's.


De tijd gaat snel, heel snel! Het is alweer juni, wat betekent voor de meesten dat ze bijna zomervakantie hebben. Zelf heb ik vanaf 14 juli, om 9.30 officieel vakantie en heel misschien al iets eerder als ik geen toetsen meer hoef te herkansen. Nog even bikkelen dus en uitkijken naar de zomervakantie! Maar eerst blikken we juist terug op de maand mei, kijk mee wat ik gedaan heb: 





5 mei was het Bevrijdingsdag en heb ik dat samen met lover gevierd in Zwolle. 

Ik ben weer met Weight Watchers begonnen en zo lang ik mij er consequent aan houd, gaat het ook goed. Dus ik moet gefocust blijven. Hier op de fiets na een cursus met een Weight Watchers reep!

Lopen met lieve 'tante-zeggertje'.
Toeren met mijn vriend!

En tussendoor een ijsje.

Uiteraard heb ik deze maand ook gesport. 


Maar soms voelde ik me zo traag als een slak!

Gewinkeld met een vriendin in Amersfoort en Almere, waar ik onder andere deze trui heb gekocht. 

Ik volg Geentroep op instagram en tsjah hier schrok ik best van. Ik wist dat er veel suikers in zitten (ja fruitsuikers), maar dit is wel heel veel!

Heerlijk uitgeslapen!


Met mijn mama voor Moederdag geluncht!

En weer gesport. Ik probeer zo'n 3x in de week te sporten, soms is dit iets minder vanwege gebrek aan tijd. 




Feestje! 


Ik wil deze!! Ze zijn zo mooi! Ik kwam ze tegen bij Shirley van www.styleguide.nl 


I loveeeeee watermeloen!


Mijn ouders namen bakjes mee met eten van Weight Watchers. Dit was heerlijk en maar 4 punten!



Tsjah, eigenlijk wil ik mij wat volwassener gaan kleden! Maar dit shirt is ook wel leuk :)

Hoe was mei voor jou? En wat voor plannen heb je voor juni?

Liefs,
Naomi




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen