woensdag 14 mei 2014

De maand april in foto's :)


Mei is al weer halverwege en Naomi komt even met 'De maand april in foto's'. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen toch? Zelf vind ik het wel leuk om terug te blikken wat ik elke maand gedaan heb en dus blijf ik hier ook gewoon mee door gaan, al is het soms dus wat later. 

Kijk mee wat ik allemaal in april gedaan heb:


In april moest er ALWEER geleerd worden, maar wederom de toets gehaald met een 8 en dat betekent: IK BEN OVER NAAR HET DERDE JAAR! Echt hoe niet blij hier boven ik kijk, hoe blij ik nu ben!

Ik probeer nu steeds vaker een 'super food' dag te doen, volgens de regels van Weight Watchers. Vaak neem ik dan 's morgens een goed vullende smoothie.
Een selfie :), kijk wel beetje zielig.... Maar dat was dan ook tijdens het leren.
Helaas heb ik op het moment zelf geen Pasen gevierd, dit haalde ik een week later in met mijn lief. Maar deze vond ik wel erg leuk, liefde voor Engelse Buldogs.

Zoals ik zei, een week later was het ook voor mij Pasen. Heerlijk gegeten totdat ik aangenaam voldaan was.
Motivatie!

Van een vriendin kreeg ik dit kaartje, al 16 jaar vriendinnen en nog heel wat jaren te gaan!
Lieve Chanovy die Koningsdag op school had. 


En dan 30 april had ik een jaar met mijn lief!


En die dag werd ik wakker gemaakt door een bezorger die deze geweldige bos bloemen voor mij bij zich had!


's Avonds heerlijk uit eten geweest!

Lamsstoofpotje it was!


Een blije selfie, want ik ben over, bijna (optimistisch blijven) zomervakantie en het gaat gewoon lekker! 


Ik kwam deze trui/top tegen in een tijdschrift alleen heb hem nog niet online gezien. Als iemand weet wanneer hij online komt, geef een gil!!


En om de maand af te sluiten.

Liefs,
Naomi




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen