maandag 28 april 2014

Stilte...

Wauw, bijna een maand heb ik niks gepost, dat is belachelijk lang.... Maar als goed is heb ik nu weer wat meer tijd. De toetsweek is weer voorbij en de toets ging zo goed, dat ik voor mijn gevoel zo goed als over ben naar het derde studiejaar.

Nu is het weer meer focus op sporten en gezond eten, want als ik stress heb, eet ik of heel weinig, te veel of te ongezond. Vanaf nu dus weer netjes volgens de punten van Weight Watchers en sporten waar dat mogelijk is! Die kilo's hoeven er niet voor een bepaalde datum er af, maar ik weet dat als ik gefocust ben dat het mogelijk is en dan hoef ik me in de zomer niet steeds rot te voelen. Echter blijft mijn lichaam altijd een groot issue en is bikini's kopen, laat staan ze dragen, altijd een ramp bij mij.
Dus mijn hoofd weer vooruit, niet stil staan bij de dagen die al voorbij zijn en in gedachten houden waar ik het voor doe. Want waar doe ik het eigenlijk voor? Een gezond, curvy maar strak lichaam, maar nog belangrijker, een glimlach als ik in de spiegel kijk!

Daarom voor nu wat inspiratie, inspiratie voor mij. Ik weet dat iedereen een ander lichaam heeft dus bij iedereen vormt het lichaam zich anders. Kijk daarom vooral naar de spiegel en vraag jezelf af wanneer je gelukkig bent en doe dit vooral gezond.












En ik weet dat ik gewoon door moet gaan, elke keer als ik even 'faal' dan herpak ik mijzelf weer. Want uiteindelijk zal het het allemaal waard zijn, ik moet gefocust blijven, toekomstdenken maar in het nu leven! 

Liefs, 
Naomi




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen