vrijdag 4 april 2014

De maand maart in foto's.

Het is alweer April en dat betekent dat ik jullie weer een terugblik geef in de maand maart. Maart was een maand waarin we de eerste lekkere warme dagen hadden. Echt dagen dat je eigenlijk zou moeten motorrijden, op het terras zitten, ijsje eten en wandelen of wat jij maar lekker vindt om te doen. BEHALVE dus school. Echter is het nog steeds geen zomer- of meivakantie en moest ik in maart ook gewoon bezig voor school.





Ik kwam deze foto tegen en echt Snooki is een inspiratiebron voor mij!
Love love love!



Een wandeling met de hond. 


Ik ben vier jaar lang vegetariĆ«r geweest en daarna wilde ik zo'n beetje elke week wel shoarma eten. Nog steeds kan ik daar erg van genieten. 


Omelet d'Naomi


Een hele mooie les :)


Bruine bonensoep met gebakken uitjes, geef mij!


Vriendlief en ik aten tegelijkertijd een appel, alleen ik in Deventer en hij in Hoogeveen.
Wat voor foto's wij elkaar wel niet sturen en zeer zeer belangrijke informatie!



Ik had mijzelf gesneden en het bloedde gigantisch veel... En achteraf was het maar zo'n sneetje. 

Mijn ouders waren een paar dagen naar Turkije, dus aten mijn broertje en ik vooral makkelijk en lekker!



Het houdt niet op, niet vanzelf.... Studeren tot we er bij neervallen. 


En ook dit werd er gegeten! Griekse Kofta, erg lekker. 


En een eigen bedacht recept met groenten, aardappeltjes en kipfilet!


Het was ook de maand van stemmen, en diverse partijen proberen je dan over te halen door zo'n presentje. Ach tegen een roos zegt niemand nee!


Bij vriendlief at ik voor het eerst gado gado. En nomnjomnom wat is dat lekker!


Rondje skeeleren!

Selfie!


Vriendlief en zijn nichtje stuurden een gekke bekken foto. Ja dan krijg je er een terug!


Weight Watchers heeft nu een nieuwe methode, Super Foods. Ik heb het een paar dagen geprobeerd en moet zeggen het is nog wel moeilijk om creatief te zijn met het eten. 


Smoothie! Hierin zit yoghurt, bevroren rood fruit en een banaan! Ook doe ik er altijd wat lijnzaad en havermout door heen!


Ja dat krijg je van leren....


Mini-me


Ajax aanmoedigen!


Normaal vind ik het verschrikkelijk om te moeten fietsen. Maar als het lekker weer is, dan vind ik het juist weer heerlijk!


Zoals je ziet is er deze maand niet zo heel veel spannends gebeurd. Echter denk ik niet dat april daar veel verandering in brengt, aangezien ik alweer bijna toetsen heb. Daarna is het mei vakantie en wie weet ga ik dan leuke dingen doen. Of toch bijkomen van de toetsweek!

Hoe was jouw maand?

Liefs,
Naomi


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen