maandag 17 maart 2014

Tag: Too much information




Door gebrek aan tijd, drukte door school en stress, komen er op dit moment erg weinig posts online. Hiervan ben ik mij bewust en ik probeer ook echt tijd in mijn blog te steken, maar vind het nou eenmaal ook belangrijk om mijn studiepunten te halen. Ik moet nog twee vakken halen en dan ben ik sowieso over naar het derde jaar. Daarna zou er wat minder drukte zijn, maar moet ik nog steeds wel bezig voor school. Het zou immers zonde zijn om alsnog veel vakken van het tweede jaar, mee te nemen naar het derde jaar.

Toch komt er vandaag een blogpost online, wederom een tag, maar die zijn nu eenmaal wat makkelijker te schrijven en kosten mij minder tijd.
Deze tag kwam ik tegen bij Fashion - fever, een blog die ik al lang volg en ik kan je aanraden deze te bezoeken! Fashion Fever is de blog van Esmeé en ze schrijft over mode en beauty. Haar kledingstijl is ook zeker een die ik heel mooi vind.

De tag zelf is er een met veel random vragen, iets waardoor jullie mij na de vorige post, nog beter leren kennen.
1. Wat draag je? 
Een zwarte broek, met een zwart blousje waarvan de kraag met kleine diamantjes en steentjes is bewerkt en mijn Nikes.

2. Ben je weleens verliefd geweest? 
Ik denk dat dit antwoord niet zo heel verrassend meer is, maar ja dat ben ik. En op dit moment ben ik heel erg verliefd, gelukkig en gezegend met mijn vriend!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?Elke break up is vervelend, of dit nou in een relatie of vriendschap is. Achteraf leer je hier wel veel van. Sommige mensen zijn een hoofdstuk in je leven, anderen een alinea en weer anderen blijven tot het eind.

4. Hoe lang ben je?
Op mijn id-kaart staat 1.74m, maar hier begin ik wel aan te twijfelen als ik hoor hoe lang langere mensen zijn. Toch zeg ik altijd 1.74m.

5. Hoeveel weeg je?Geen idee, ook al is dit iets wat heel belangrijk voor mij was, ik probeer meer te kijken naar mijn lichaam en hoe tevreden ik daar mee ben, dan naar een cijfertje.

6. Heb je tattoo’s?
Ja, ik heb vier tattoo's. Achter mijn oren heb ik een kruisje en een ankertje, dit staat voor 'Hoop, Geloof en Liefde'. Daarnaast heb ik de letter V in mijn nek, dit is de eerste letter van mijn broertje zijn naam. Vleugeltjes op mijn linker schouderblad, deze kreeg ik nadat ik een gezond gewicht had behaald toen ik in mijn eetstoornis zat. En op mijn kuit staat Courage, dit staat voor mijn motto: 'The secret of happiness is freedom, the secret of freedom is courage'.

7. Heb je piercing?
Nee, behalve oorbellen heb ik geen piercings. Ik heb wel twee keer een piercing gehad boven in mijn oor, maar dat is beide keren gaan ontsteken.




8. OTP?Heel eerlijk gezegd weet ik niet waar dit voor staat....

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?Callie en Arizona van Grey's Anatomy!

10. Wat is je favoriete serie?
Ik heb meer dan een en kan hier ook niet tussen kiezen, hier komt het:
Prison Break - Grey's Anatomy - Supernatural - Veronica Mars - Gossip Girl - Misfits - Criminal Minds - Geordie Shore - Jersey Shore. En ongetwijfeld vergeet ik er heel wat....

11. Wat is je favoriete band?Tegenwoordig luister ik niet zoveel meer naar bandjes, maar vroeger was ik heel erg, maar dan ook echt te erg, fan van Tokio Hotel.

12. Wat mis je?De zomervakantie, de tijd zonder stress. Wanneer ik zomervakantie heb is het enige waar ik mij druk om hoef te maken is of ik wel vaak genoeg omdraai van mijn rug op mijn buik. Wanneer ik school heb, ervaar ik vaak stress over of ik het wel ga halen. Zelfs in de herfst, mei of voorjaarsvakantie heb ik dit, omdat er zelfs dan nog wel wat voor school gedaan moet worden.

13. Wat is je favoriete liedje?Locked out of heaven van Bruno Mars, gewoon omdat ik het een lekker nummer vind en me een good feeling geeft. Daarnaast All of me van John Legend, gewoon omdat het een heerlijk liefdesnummer is.

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 21, in oktober word ik weer 22 :). Hoewel dat nog wel even duurt!

15. Wat is je sterrenbeeld?Weegschaal, en ja dat vind ik ironisch.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partnerLiefde, daarmee bedoel ik liefde op meerdere vlakken. Liefde voor de dingen die hij doet, liefde voor familie en vrienden, liefde voor zichzelf en liefde voor mij.

17. Wat is je favoriete quote?The secret of happiness is freedom, the secret of freedom is courage.

18. Wat is je favoriete acteur?Heel cliché als ik zeg Johnny Depp, maar hij is nou eenmaal goed. Daarnaast heb ik ook een zwak voor Ed Westwick, wat is die man knap en goed in Gossip Girl. En helaas is hij overleden, maar Heath Ledger was zeker een legende, ik heb nog nooit een film gezien waar hij niet de rol speelde zoals het zou moeten.



19. Wat is je favoriete kleur?Groen en voor kleding zwart, grijs, wit en geel.

20. Harde muziek of zachte muziek?Ik ben slechthorend, dus wat ik zacht vind, vinden veel andere mensen al hard. Dus doe maar lekker hard! Tenzij ik moet slapen en het muziek van de buren is....

21. Waar ga je het liefst naar toe als je verdrietig bent?Naar bed, naar mijn vriend of naar Esther een hele lieve vrouw!

22. Hoe lang douche je?Ik ben een korte douche persoon, doen wat ik moet doen en ik vind het wel goed.

23. Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend?Meestal trek ik er een uur voor uit om alles te doen wat ik moet doen, voordat ik wegga. Dus als ik om 09.00 uur weg moet van huis, sta ik rond 08.00 uur op.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geweest?Ja, toen ik gepest werd op de basisschool.

25. Wat is een turn-on?Het totaalplaatje. Al is het uiterlijk helemaal geweldig, als iemand geen liefde uitstraalt dan werkt het voor mij niet. Sommige mensen zijn volgens staven van de maatschappij heel mooi, maar stralen niks uit en zijn ook niet altijd aardig, dan heb ik al geen klik met zo'n persoon.

26. Wat vind je een afknapper?Als iemand zichzelf belangrijker vind dan alles en iedereen, ik vind wel dat je jezelf op nummer een moet zetten en niet moet laten wegcijferen door anderen, maar je moet niet harteloos worden en dierbaren uit het oog verliezen. En tsjah roken, veel drinken en drugs gebruiken vind ik eigenlijk ook wel afknappers.
Eigenlijk sta ik open voor iedereen, maar daarbij is vooral je innerlijk belangrijk.

27. Wat is de reden dat je een Youtube kanaal bent gestart?Ik heb geen youtube kanaal, dus niet van toepassing :).

28. Heb je angsten?Ja, ik ben bang om de mensen te verliezen van wie ik hou.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?Mijn spiegelbeeld....

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?Dat was tegen mijn vriend.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je Youtube-kanaal?De YouTube kanaal heb ik niet, dus die heeft ook geen betekenis. Mijn blognaam is van het liedje van Pink - F**kin Perfect. Waarin ze zingt:
Pretty, pretty please, don't you ever, ever feel
Like you're less than, Fuckin' perfect
Pretty, pretty please, if you ever, ever feel
Like you're nothing you're fuckin' perfect to me

Echt dit liedje geeft me elke keer weer kippenvel, maar ik wil ook door mijn blog iedereen meegeven dat je fucking perfect bent!

32. Was is het laatste boek dat je hebt gelezen?De laatste tijd lees ik niet veel meer dan schoolboeken...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen