vrijdag 21 maart 2014

De stijl van #6



Naast Jennifer Lawrence, heb ik ook nog een Nederlandse girlcrush, namelijk Veronica van Hoogdalem. Haar lach, haar krullen, mooi lichaam en natuurlijk een geweldige kledingstijl dat roept: Naomi! Daarnaast komt ze ook nog heel leuk over op tv en op filmpjes van YouTube. Het kon dus niet uitblijven dat er een 'De stijl van...' kwam met daarin Veronica in de hoofdrol. Kijk mee, zwijmel mee en doe idee├źn op voor je eigen kledingkast.




Dit is een outfit zoals ik ze zelf ook het liefst draag. Spijkerbroek, sneakers, basic shirt en een leren jasje. I love it!


Al vind ik de mouwen wel erg groot en is de legging niet helemaal mijn smaak, het is wel een mooie combinatie. 


Geef mij die jas, geef mij die schoenen! Al jaren wil ik Jeffrey Campbell Lita's en al enige tijd zoek ik ook naar de perfecte poncho/cape. Dus Veronica, ja deze outfit wil ik wel. 


Vroeger droeg ik gerust broeken met printjes, terwijl ik dat nu minder durf. Deze outfit vind ik wel heel geslaagd en doordat de rest zo rustig is, is het juist leuk dat de broek er uit springt. 


Ik vind het zo leuk als mensen een sjaaltje in hun haar hebben op deze manier. Tel daarbij op het leren jasje en een spijkerbroek, dan ben ik moeilijk ontevreden te stellen. 


Zelf heb ik niet het figuur voor zo'n setje, maar zij kan het zeker hebben! De schoenen zijn helaas niet mijn smaak... Tsjah wat betreft schoenen ben ik altijd kritisch. 



Die blouse, give it to me!


Afro, afro, afro!
Ik wil zo graag nog een leren skaterrok (en dit en dat en zus en zo) en in combinatie met een shirt met print is het ook heel leuk. De outfit van haar vriend zou mijn lover ook mogen dragen.


Leuk om een bijna alleen maar zwarte outfit af te maken met rode/oranje schoenen. 


Welke outfit is jouw favoriet?

Liefs,
Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen