dinsdag 25 februari 2014

De stijl van 5#



Elke week een 'de stijl van' is me niet gelukt, maar toch is het iets wat terug blijft komen. Want naast kleding kopen is het ook heel leuk om kleding te bekijken. En ach dan gaan we ook een beetje fantaseren dat die kleding in onze eigen maat, in onze eigen kledingkast ligt of hangt.

Vandaag is de beurt aan een naamgenootje van mij, Naomi van As. Doordat haar vriend Sven Kramer, de laatste tijd veel in het nieuws was, zag je zo nu en dan ook Naomi voorbij komen. En ik moet zeggen, haar kledingstijl vind ik wel erg leuk!
Ik moet wel toegeven dat het nog nooit zo moeilijk is geweest om van iemand foto's te vinden in normale kledij. Naomi van As is namelijk meestal te zien in haar hockey outfit.

Deze combinatie vind ik echt leuk. Vooral de schoenen en de broek/legging zou ik ook willen hebben. Zelf pak ik eigenlijk nooit naar shirts met een afbeelding of tekst er op, maar misschien zou ik dat wat vaker moeten doen. 
Van top tot teen zou ik dit dragen. Doordat alles zo rustig is en veelal de zelfde kleur heeft, springen de schoenen er vooral uit. Zelf heb ik niet veel met het luipaard printje, maar op deze manier is het toch subtiel. 

Hoewel dit bijna precies dezelfde outfit is als hierboven, vind ik dat het jasje (volgens mij van Isabel Marant en was het op een event) het toch meteen heel anders maakt, maar nog steeds mooi. 


Jammer van de reclame
Jullie weten nu wel dat ik van zwart houd, dus dit is dan ook zo een combinatie die ik zou kunnen dragen!

Ik ben geen fan van spijkerrokjes, maar de blouse vind ik dan wel weer heel leuk!
En weer die reclame...
Ik moet dit jaar echt op zoek naar een perfect spijkerjasje! Het is zo leuk te combineren en toch heb ik er nog steeds geen een. 

Zelf ben ik geen fan van dit jurkje, maar het staat haar zeker goed. 

Wederom sorry voor de reclame, maar het is echt lastig om foto's te vinden van haar zonder dit.
Maar ook deze outfit wil ik helemaal. Vooral die schoenen!


Van dit jurkje hou ik dan weer wel. En zelfs die schoenen vind ik mooi, ondanks dat het peeptoe is...

Helaas is er niet veel meer te vinden dan dit hierboven, maar toch hoop ik een duidelijke indicatie te kunnen teven van haar kledingstijl en waarom ik die zo leuk vind. Ze gaat voor simpel, casual en matcht goed met kleuren. Als de bovenstaande items in mijn kast zouden liggen, dan zou ik dat niet zo heel erg vinden!


Veel liefs, 
Naomi ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen