vrijdag 28 februari 2014

De maand februari in foto's.

Februari is alweer aan zijn einde en maart doet zijn intree. We weten allemaal dat februari snel gaat, het heeft immers maar 28 dagen. Toch heb ik de afgelopen 28 dagen genoeg leuke dingen gedaan die ik graag met jullie wil delen! Dus daarom hou ik dit lekker kort en neem ik jullie mee in een flashback naar februari. 



Soms stuur ik leuke of gekke selfies naar mijn vriend.

Nu ik eindelijk eieren kan bakken, experimenteer ik hier veel mee. Dit is er een met kaas en kipfilet. 

Vicky van Geordie Shore is een van mijn voorbeelden als het komt op een gezonde leefstijl nastreven. Kijk naar haar transformatie!

 Ja ook ik maak foto's van mijn eten :').

In februari had ik een toets, waar ik een 7 voor gehaald heb. Dit is een voorbeeldvraag van de oefentoets

In februari was mijn lief ook jarig. Hiep Hiep, Hoera!

Met mama ben ik naar een wedstrijd van Nederland-BelgiĆ« dames geweest. In het Nederlands elftal speelt iemand die wij kennen.  
Ook ik zie er na het sporten niet meer charmant uit. Lees knalrood en bezweet. Maar dit is voor mij wel een teken dat ik goed mijn best heb gedaan.  
Liefde voor deze Nike's. 
Op het werk mocht ik een wel heel leuk klusje doen.... vogelpoep opruimen.....
Samen met mijn vriend ging ik naar Groningen - Go ahead eagles. Hierna gingen we eten en cluedo spelen bij familie van hem. Een heerlijke manier om de zondag door te brengen. 

Deze Vans kwam ik tegen bij: www.publicstranger.blogspot.nl Liefde voor ze!
Eindelijk ontmoette ik Sofie in februari. Ik ken haar al zo'n 3-4 jaar via internet maar omdat ze in AustraliĆ« woont, was een eerdere ontmoeting niet mogelijk. Nu is ze hier een maandje geweest en hebben we samen een dag gespendeerd in Amsterdam. Het Rijksmuseum en van Gogh museum hebben we van onder tot boven en van links tot rechts bekeken. 
Ik ben al enige tijd druk bezig met het verzamelen van mijn uitzet. Toen ik deze zag moest ik ze ook gelijk mee nemen. Ze komen van de Xenos trouwens!
Ik ben niet zo'n liefhebber van gekookte aardappels, maar dit was echt een heerlijke combinatie. Italiaanse wokgroente, aardappels en een worstje. 

Schaamteloze selfieee. Ik was naar de kapper geweest, maar gelukkig valt het mee met hoeveel er af is.... Was wat ik toen dacht. Nu vind ik het toch wel iets te kort.
Snert is altijd goed!
Wauw, echt die na foto is zo'n beetje zoals ik mijn eigen 'droomfiguur' in mijn hoofd heb. Slank, maar toch de cuves. Helaas stond ik achteraan toen de genen voor goed gevulde bh uitgedeeld werden. 


Ik ging bananenpannekoekjes maken en tsjah ook al is die een beetje zwart geworden, ze smaakten nog steeds erg lekker!


En och och och, alweer selfies. 
We hebben thuis een nieuwe tablet en hij heeft een leuke app om foto's te bewerken.
Dit is iets van een zwoele blik of zo. 


Weer een ei, want van ei word ik blij. Dit keer met kipfilet en kaas!

Ik zoek al een tijdje helemaal zwarte all stars, maar helaas zijn ze in de winkel wel erg duur geworden. Deze vallen iets meer binnen mijn budget. Wat is ebay toch fijn!


Liefs,
Naomi


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen