donderdag 13 februari 2014

Au revoir Januari



Januari is al lang voorbij, we zijn al weer halverwege februari en voor je het weet is het maart. Alleen wil ik jullie toch nog even weer mee terugnemen naar januari, een klein beetje laten zien van mijn maand door middel van foto's. En ach, beter laat dan nooit.




Nog een foto van kerst, maar wilde hem graag delen!
Van oud&nieuw, samen met mijn lieve tantezeggertje en een wazige foto van mij en mijn vriend. 


Het werd tijd voor iets groens op de vensterbank, dus dan maar vanuit mijn werk foto's sturen naar mijn ouders. Het moesten makkelijke planten zijn voor boven de verwarming. En makkelijk zijn ze, want ze leven nog steeds! 


Monopoly spelen met mijn vriend, en ja ik denk dat je wel kunt raden wie er won.....

Samen met vriendinnetje op het station. O wat is dit heerlijk!


Awesome vrouwen zien er uit zoals zij er uit willen zien.
Maar ja ik voel mijzelf ook wel awesome met curves en tattoos. 

Motivatiemotivatiemotivatie

Een van mijn goede voornemens dit jaar was: leren koken. Ik kon begin 2014 nog geen eens een ei bakken. 
In januari werd er ook weer geleerd. Even aan mijn vriend laten zien dat het met twee vingers in mijn neus lukte. 
Samen met mijn vriend kijk ik Wie is de Mol? en hebben wij een weddenschap. Hij denkt Freek of Susan, ik zit op Jan Willem en Sofie. Wie zou het zijn? 
Krullen!
Kleine meisjes worden groot. 

Ik ging een virtuele groepsles doen, maar zo als te zien is, was ik de enige. 
Gezond doen in de trein. 
Altijd leuk om iets te winnen!

Smeer nooit, maar dan ook nooit te veel tijgerbalsem of een ander soort er van op je huid...NOOIT!


Eitje bakken als een pro!

Selfie!
Zoals een echte huisvrouw beaamt, boodschappen doen met moeders. 

En toen kwam ik dit tegen, hoe lekker is het als je thuis je eigen KFC kippetjes kan maken? 


Ik deed een kleur test, hoe lager de score, hoe beter je kleuren ziet. Nou was nog best trots op mijzelf.

Vakantie geboekt met lief, 13 dagen all inclusive Turkije it is!

Wanneer ik veel leer en gestrest ben, krijg ik wallen tot halverwege mijn wangen. Hierbij vroeg ik op instagram of iemand een misdadigers balkje voor mij te leen had. 

Mijn schoonmama kan zo lekker koken, o echt zoooo lekker. En nu heeft mijn mama van mijn schoonmama een recept gekregen voor bruine bonensoep. Serieus dit kan ik wel elke dag 3 keer per dag eten. 
Mijn vriend stuurde deze foto, waarna ik vroeg of Mega Mindy mij niet kon helpen met mijn toets. Daarna kreeg ik een ingesproken berichtje: Tante Omi, Mega Mindy helpt u wel!
Ei bakken als een pro, deel 2!
Iemand raadde mij aan om de criteria/symptomen om aan een stoornis te voldoen op flip overs te schrijven en op mijn kamer neer te hangen. Het heeft geholpen want eindelijk heb ik een 7 gehaald!

Niet zo'n hele spannende maand, maar ik heb genoten. Hoe was januari voor jou? 

Liefs,
Naomi







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen