vrijdag 24 januari 2014

Reden nummer 1



Soms dan heb je motivatie nodig om af te vallen of meerdere dingen die je motiveren. Zelf ben ik die ook nodig en heb ik ook zeker een aantal redenen waarom ik graag slanker wil zijn. Deze redenen geven mij net iets meer discipline om door te gaan. Vaak als ik een baal momentje heb of een baal dag, dan visualiseer ik mijzelf al op het punt waar ik graag wil komen. Dan bedenk ik waarom ik het ook alweer doe en probeer ik mij te realiseren dat zo'n baal moment er best mag zijn, maar dat ik door moet gaan. Hoe meer ik doorzet hoe eerder ik bij mijn doel ben.

Besef wel dat nummer een reden eigenlijk jijzelf bent. Je moet het niet voor een ander doen of om iets anders, reden nummer een ben jij altijd. Dat spreekt voor zich en daarom is dit eigenlijk 'reden nummer 2'.


De redenen zijn in willekeurige volgorde en zijn allemaal ongeveer even belangrijk. Er moet nu eenmaal een reden de eerste reden zijn en reden nummer 1 is: Kunnen dragen wat ik wil.
Nou denken velen, je kunt toch dragen wat je wilt? Zo werkt het helaas voor mij niet, door verschillende factoren draag ik toch niet altijd wat ik eigenlijk zou willen dragen. Mijn lichaam heeft een vorm wat ik niet mooi genoeg vind om te kunnen dragen wat ik wil. Strakke kleding staat gewoon minder mooi, lichte broeken vind ik mijn benen dikker maken en sommige blouses maken mij nu eenmaal breder dan ik ben. En dus is kunnen dragen wat ik wil een van de redenen om op een gezond gewicht te komen. Dan kan ik blouses dragen zonder dat ze mij breder maken, dan kan ik broeken dragen in alle kleuren van de regenboog en dan kan ik strakke hemdjes en shirtjes dragen zonder dat ik een rollade lijk.

Hieronder zullen enkele outfits zijn die ik dan heel graag zou willen dragen.


Ik hou van simpele kleuren als zwart, wit en grijs. Daarnaast heb ik een liefde voor All Stars en voor gewone basic kleding. Daarom liefde voor deze outfit, wat eigenlijk weer meerdere outfits in een is. 



Zei ik al dat ik van zwart hou? En van wit en grijs? Dit is een outfit die op allerlei manieren gedragen kan worden. Stoer met vans, netjes met hakken en lekker daartussen met espardilles. Daarnaast zijn de drie rokjes ook weer elk anders, maar kunnen ze alle drie, met de verschillende schoenen gecombineerd worden. 


Weer zwart en wit ik weet het. Maar ook rood! Een rode broek staat echt hoog op mijn 'streefgewicht kleding wishlist'. 


Ja, ja, ja en ja. Doe mij alles ma! 

Vier outfits (ok√©, ik heb een beetje gesjoemeld, want het zijn veel meer outfits), waar ik tegen geen van alle, tegen geen enkel kleding stuk nee zou zeggen. Juist, laten we doorgaan met wat we aan het doen zijn, mijn doel behalen en outfitposts in outfits als hierboven kunnen maken. 

Wat is een van jouw redenen om af te vallen? Draag jij wat je wilt of kleed je je wel naar je figuur? 

Liefs,
Naomi




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen