maandag 20 januari 2014

Liebster award

Afbeelding


Als ik studeer heb ik de neiging om te gaan 'soggen'. Studeren is niet altijd aan mij besteed, soms lijk ik wel een beetje op een ADHD'er en hier is zelfs onderzoek naar gedaan. Ik vind het moeilijk om mijn concentratie vast te houden en vooral op één onderwerp te blijven concentreren.
Tijdens dat soggen, of terwijl studie ontwijkend gedrag vertonen, ga ik altijd blogs lezen en bedenken wat mijn volgende blogpost kan zijn. Wees gerust, er staan weer een aantal posts op de planning, maar school is nou eenmaal een big ass prioriteit.


Hebben jullie het al door? Ik dwaal weer af en het is nog steeds niet duidelijk voor jullie waar deze post nou over gaat.
De titel 'Liebster award' zou niet iedereen wat zeggen en ik moet eerlijk zijn, tot 5 minuten geleden zei het mij ook niks. Daarom citeer ik even letterlijk PYTthings, een blog die jullie echt even moeten bekijken! 'Een Liebster award is eigenlijk een een soort van virtuele doorgeef-award die je aan medebloggers geeft die jij wel leuk vindt en die volgens jou wat extra publiciteit verdienen. Voorwaarde is dat die bloggers onder de 200 volgers hebben.'
Ten eerste vind ik het een groot compliment dat ze mij geselecteerd heeft, extra publiciteit is altijd leuk, want hoe meer mensen ik bereik hoe meer ik mijn verhaal kan doorgeven. Daarnaast voldoe ik ook aan de 'onder de 200 volgers' eis, natuurlijk hoop ik dat dat er meer worden, maar elke volger die ik heb is er een geweldige volger en ik hoop dat zij stuk voor stuk de dingen doen die ze leuk vinden.


Bij deze nominatie horen elf vragen, elf vragen die over beauty en make-up gaan. Nu heb ik al een keer verteld dat ik zelf niet zo'n make-up gebruiker ben, maar lijkt het mij toch een leuke uitdaging deze vragenlijst te beantwoorden.


  1. Als je een make-up product was, wat zou je dan zijn?
    Dan zou ik een lippenstift zijn. Vaak dragen vrouwen lippenstift dat je ziet, een mooi rood, bruin of misschien zelfs paars kleurtje. Zelf ben ik ook iemand die gezien wordt, ik ben geen teruggetrokken persoon en soms zelfs op het extraverte af. Toch kan ik mij terugtrekken als het moet en dan doe ik gewoon de dop erop.
  2. Felle lippen of eerder een nudekleurtje?
    Als ik al lippenstift draag dan is het een fel kleurtje. Ik heb twee lippenstiften die ik draag, een knalrood kleurtje en een kersenrood kleurtje.
  3. Was jij vroeger ook al een echt meisje-meisje dat zich mooi maakte of juist totaal niet?
    Nee wat dat betreft was ik meer een jongentje, ik wilde volgens mijn moeder nooit jurkjes dragen (ik trok ze daarna weer uit en probeerde dan een spijkerbroek aan te trekken). Ook was ik veel buiten te vinden, racen op de fiets en hutten bouwen was goed aan mij besteed.
  4. Als ik nog maar één make-up product zou mogen gebruiken dan zou het … zijn.Dan zou het mascara zijn. Mascara is het enige wat ik echt elke dag draag en soms nog wenkbrauwpotlood. Ik heb lichte en redelijk korte wimpers, met mascara op vind ik mijn ogen net iets mooier en lijk ik wat wakkerder.
  5. Hoe ben jij in de blogwereld gerold?Na vroeger al enige keren met een blog te zijn begonnen, wilde ik dit keer een blog starten die niet alleen mijzelf een goed gevoel geven maar ook anderen. Ik hoop veel mensen te bereiken die hetzelfde als ik meemaken of hebben meegemaakt.
  6. Nieuwe schoenen of een high-end palette?Dit antwoord zou vast niet zo verassend zijn, maar nieuwe schoenen!
  7. Wat is jouw beste aankoop ooit?Dat is een hele goede vraag, ik probeer minder materialistisch te zijn en daarom ook minder waarde te hechten aan materialistische spullen als kleding en schoenen. Maar als ik dan toch iets moet noemen dan zijn het mijn motorlessen, aangezien ik daardoor een stuk zelfverzekerder en onafhankelijker ben geworden.
  8. En jouw ergste miskoop?Ook een hele goede vraag! Er zullen ongetwijfeld kledingstukken in mijn kast liggen die ik nooit of heel weinig draag, maar ik kan nu niet 1,2,3 iets opnoemen.
  9. Vertel me jouw levensdoel.
    Jongeren helpen met eetproblemen en hun zelfbeeld.
  10. Wie is jouw voorbeeld/idool/inspiratie?Er is niet echt iemand waar ik tegen op kijk als voorbeeld of idool. Maar het werk dat Leontien van Moorsel doet komt heel erg dichtbij wat ik later wil doen.
  11. Wat is je lievelingsseizoen en waarom?De lente, het is 'zonder jas, met zonnebril-weer' en niet te warm. Het is langer licht, de zomervakantie is toch een stuk dichterbij en het is de tijd dat mensen afspreken en lekker op het terras met elkaar zitten.
Het waren leuke vragen en ik denk dat het nog iets meer informatie over mij heeft gegeven. Zelf volg ik niet heel veel blogs die minder dan 200 volgers hebben (mocht je er een zijn, voel je geroepen om dit over te nemen!). Maar wil ik wel een vriendin van mij taggen: www.stylesbyginny.com


Mijn vragen zijn:
1. Ben je tevreden met hoe je eruit ziet?
2. Geef je meer geld uit aan make-up of aan kleding?
3. Waarom ben je begonnen met bloggen?
4. Waar kunnen ze jou wakker voor maken?
5. Wat is je grote droom/doel?
6. Wat is jouw beste aankoop ooit?
7. Ben je iemand van de dure merken of budgetshopper?
8. Waar ben je trots op?
9. Wat wil je ooit nog in je leven doen?
10.Wat wil je dat mensen van jou herinneren?
11. Heb je tattoos of piercings? 



Liefs,
Naomi

PS: Als je deze vragenlijst overneemt, geef een gil!

1 opmerking: