woensdag 15 januari 2014

De style van 4#....

Oké, ik heb misschien een beetje gefaald in het opzicht 'elke week' de stijl van te plaatsen, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik lang heb moeten nadenken wie ik voor deze 'stijl van' zou gaan doen.
Maar hoe kan ik deze vrouw vergeten, een van de (in mijn ogen) mooiste vrouwen zowel van binnen als aan de buitenkant.

Nu ik op tumblr een beetje zit te kijken, studie ontwijkend gedrag vertoon en aan het nadenken ben over een nieuwe blogpost, kwam ik een paar foto's tegen van deze mooie vrouw. Ze heeft curves om jaloers op te zijn, een booty om jaloers op te zijn, een mooie glimlach om jaloers op te zijn en eigenlijk wat is er niet om jaloers op te zijn aan haar. Ik ben van mening dat iedereen uniek is en mooi op zijn of haar manier. Dat we ons minder moeten vergelijken met anderen, maar als ik nu ergens kon tekenen voor haar lichaam, geef me dan maar meteen een pen!

Ik heb het over niemand minder dan Beyoncé.





Rood met zwart is altijd een goede combinatie. Geef mij deze outfit!


Van boven naar onder vind ik de outfit bijna helemaal perfect. Alleen de tenen, ik kan er maar niet aan wennen. Ik hou gewoon niet van voeten.

Maillots kunnen nog steeds, ook als je wat ouder bent. Zelf vind ik het ook heerlijk onder een mooi jurkje of rokje, die je niet alleen op warme dagen hoeft te dragen

Simpel en veel zwart/donkere kleuren, maar ik hou er van!


Geef mij de zomer terug! Dit lijkt me een heerlijke outfit op wat warmere dagen. Knot boven op mijn hoofd en gaan met die banaan.

Dit alles, min de tas mag nu wel in mijn kast hangen!



Dat jurkje/tuniekje vind ik zo mooi!


Ik hou van hoedjes, maar draag ze zelf veel te weinig. 

Liefs, 
Naomi


3 opmerkingen:

  1. Prachige vrouw met een prachtige stijl! Ik nomineer je trouwens voor de liebster awards (;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel, en ja zeker Beyonce is heel mooi!

      Verwijderen