maandag 16 december 2013

Wie ben ik.

Dit lijstje kwam ik tegen bij alaesmay.nl en aangezien mijn inspiratie even op is en ik jullie niet steeds voor niks wil laten komen, heb ik het even overgenomen. Mijn blog is om andere meisjes te inspireren, natuurlijk ook jongens, maar ik neem aan dat er nu eenmaal meer meisjes en vrouwen hier lezen. Al kan ik maar voor een iemand wat betekenen, om haar of hem in te laten zien dat je mooi bent zoals je bent, dan ben ik blij.

Daarom vandaag alleen een lijstje, een klein beetje meer informatie over mijzelf.

Naam: Naomi
Leeftijd: 21 jaar
Geboortedatum: 16 oktober 1992
Geboorteplaats: Deventer


Een foto uit de oude doos avec mijn broertje.

Broers/zussen: Mijn broertje, Vincent (bijna 19).
Lengte: Als goed is 1.74m, maar al zo lang niet meer mijzelf opgemeten.
Klas: DTP2VZ, een tussenklas op het Saxion, opleiding is toegepaste psychologie. Volgend jaar derdejaars.
Hobby’s: Slapen, sporten, shoppen, samen met vriendlief/vrienden/familie zijn.



Favoriet schoolvak: Ik heb niet echt een favoriet vak, sommige onderdelen zijn leuk, andere minder, maar ik wil gewoon heel graag mijn diploma halen omdat ik dan mijn dromen kan waarmaken.
Favoriete schrijver: ik lees veel te weinig, maar wat ik al lees is van verschillende schrijvers.
Favoriete TV programma: Roy Donders: stylist van het Zuiden - De Dino show - Boer zoekt vrouw - Geordie Shore - Eigenlijk kijk ik best wel veel tv, het liefst hersenloze tv programma's!
Favoriete serie: Supernatural - Prison Break - Gossip Girl - Veronica Mars - Criminal minds.
Favoriete film: La Vita e Bella.
Favoriet eten: Pannenkoek met kaas, champignon en ui. 14 jaar geen pannenkoek gegeten, nu I love it.
Ik ben goed in: Slapen, lui zijn, negatief/pessimistisch denken. Eigenlijk vind ik het heel moeilijk om van mijzelf te zeggen dat ik ergens goed in ben.
Ik heb een hekel aan: Moe zijn, maar nog niet naar bed kunnen - Een wekker die TE vroeg afgaat - stress - achterbakse mensen - een slecht cijfer maar goed hebben geleerd - eten achter mijn spalkje - mijn gebrek aan discipline voor school.
Droomberoep: Een eigen praktijk aan huis om jongeren met eetproblemen te helpen.
Wat zou je graag willen: al mijn toetsen halen, mijn streefgewicht en wat minder druk willen maken om wat anderen van mij vinden. Daarnaast dat mijn leventje blijft zoals het is, met deze lieve mensen om mij heen.

Favoriete blog: dat zijn meerdere, ik heb bloglovin en daar kijk ik elke dag wel op.
Favoriete blogonderwerp: (Insta)Diary's - outfitposts
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Dat jongeren inzien dat ze er mogen zijn, dat ze leren genieten van het leven en dat hun figuur/zelfbeeld of manier van eten dat niet beheerst.
Bloggersdroom: Eigenlijk dit hierboven, ik wil groter worden in de zin van meer jongeren met deze problemen bereiken.
Wat is je grote bloggerstip: Blog om het bloggen, niet om dingen te krijgen. Doe en schrijf over wat jij leuk vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen