maandag 9 december 2013

De maand november in foto's.



Oktober was geweldig, ik heb hele leuke dingen gedaan en hierdoor vloog de maand voorbij. November is een ander verhaal, niet omdat het zo'n verschrikkelijke maand was, maar het ging zo traag. Misschien komt dit ook wel omdat november zo'n 'tussenmaand' is. Je hebt oktober met mijn verjaardag en vele vriendinnen die jarig zijn en december, waarin kerst, kerstvakantie en oud & nieuw gevierd wordt. En daartussen is dan de maand november.

Ik wilde jullie wel een kijkje geven in mijn maand november door middel van foto's, zowel instagram foto's als foto's die ik daar nog niet op heb gezet.  Het zullen er niet zo heel veel zijn, ik ben niet iemand die altijd haar mobiel er bij pakt om een foto te maken. Dit komt omdat mijn mobiel best traag is en niet zo'n hele geweldige camera heeft.

In oktober heb ik een weekend in het ziekenhuis moeten doorbrengen, achteraf gelukkig niks ernstigs. Maar toen ik drie weken later terug kwam op de polikliniek, zag ik dat ze mijn naam verkeerd hadden geschreven. Nee, gewoon nee.


Vaak als ik een plaatje tegen kom die op mij van toepassing is of ik moet het onthouden, dan maak ik er een foto of printscreen van. Ja dit is zeker weten van toepassing op mij.


Lasagna gemaakt met vriendlief, het was heeeeeerlijk!


Wanneer ik bij mijn vriend ben, vraagt zijn nichtje altijd om mijn mobiel. "Ik wil graag foto's maken tante Omi." Tsjah, zulke foto's krijg je dan onder andere.



Ik wilde niet meer leren, maar gelukkig was het niet voor niks geweest. Mijn leren is beloond met een 7!


Andijvie, tartaar en eigengemaakte appelmoes. Het was heerlijk!


In Walibi kochten vriendlief en ik een zak snoep, hier stuurde hij een foto dat hij hem aan het 'opeten' was. Alleen ligt de zak er nu nog steeds bijna helemaal gevuld.



Met de hond lopen :)


Kibbeling is altijd goed!


Deze verkopen wij op het werk, ik vond hem zo leuk dat ik er zelf ook een gekocht heb.


Mijn vriendinnetje en al 16 jaar lang.


Schoonmaken op een feestje en zeer charmante pose.


Hier wil en moet ik naar toe.


Blauwbekken op het station, drie tinten bruin.


Dit vond ik bizar, nee correctie: vind ik bizar.


Frustrerend als een woordzoeker niet klopt...


Laatst tijdens het schoonmaken kwam ik mijn klassenboek weer tegen.


Rijst, wokgroente en kipburger, heerlijk!



En als het nichtje van vriendlief weer je mobiel heeft, krijg je zulke foto's.


Badkamer en no make-up selfie.


Weer lopen met de hond, en ja hij is nog steeds wit!


Trots op mijzelf :)


Ik ben nieuwe sportkleren nodig!


Ik kwam weer een mogelijk kerst jurkje to be tegen.


Ook ik deed mee, deze quote is erg belangrijk voor mij. Daarom heb ik het woord Courage ook op mijn kuit getatoeƫerd.


Nog frustrerender, een sudoku die niet klopt!



Gezichtscontour schaduw foto.


Het was stervenskoud, maar in de zon viel het nog wel mee.


Probeer deze eerst zelf, voordat je naar het antwoord hieronder gaat kijken!
Gesprek links is met vriendlief, gesprek rechts met een vriendin.


Zoals gezegd, soms maak ik een printscreen. Ook deze zin is een die ik moet onthouden en meer naar moet leven.


Dit was een zondag dat mijn ouders een weekendje Praag waren, broertje werkte en dus kwam er een vriend pizza eten. Die linker baby pizza was voor mij, de rechter voor die vriend. Ja ik was zat na die van mij en ja die vriend kreeg die van hem op.


Krullen.


Wachten op station, met groene thee van de Starbucks.


Ik ben niet zo'n vogelmens, maar twee witte duiven was wel heel mooi!


Als ik ooit op mijzelf ga, wil ik dit! Nee dan moet ik dit! Ik kwam het tegen bij www.fashion-fever.nl


Een despicable me banaan. Bananaomi houdt van bananen en despicable me!


Maskertje :)


Ondertussen nog 55 dagen, maar dan komt Sofie hier. Sofie is een meisje dat in Australiƫ woont en ik via internet ken.


Toen mijn vriend appte: Honey, i'm home. Stuurde ik dit plaatje. Ja, dat is mijn humor.


Brood met aardbei, heerlijk!


Mijn vriend wil later een Engelse buldog, zelf was ik er niet zo van overtuigd, maar als ik dit monstertje van een vriendin zie dan smelt ik toch!

Tot slot een complimentje van vriendlief!


Veel liefs,
Naomi


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen