woensdag 6 november 2013

Wat mij blij maakt.

Geen wekker hoeven te zetten X De klok rond slapen X In vriendlief zijn armen slapen X Ik hou gewoon van slapen X Een goed cijfer voor iets waar ik hard voor geleerd heb X of waar ik minder hard voor geleerd heb X Met vriendinnen een kop thee nuttigen en al onze avonturen doornemen X Een nieuwe aflevering SupernaturalOf nog beter een heel nieuw seizoen van Supernatural X Prison Break afleveringen zijn ook goed X Zomervakantie X Herfstvakantie X Kerstvakantie X Voorjaarsvakantie X Winkelen met geld X Kleding in een maat kleiner aankunnen dan gedacht X Kleding dat eerst niet paste dat nu wel weer past X  Gezond leven X Naar de sportschool gaan X Maar vooral het gevoel na het sporten X Schoenen, schoenen en nog meer schoenen X Een aflevering van de Biggest Loser X Kerst en Oud & Nieuw vieren X Een 'you look good Naomi' dag X Het liedje Eye of the Tiger X  Mijn vrienden X Een feestje op zijn tijdMijn vriend X Spierpijn X Tattoos X Het liedje 'Locked out of heaven - Bruno Mars' X Had ik al gezegd schoenen? X Een opgeruimde kamer, helaas altijd van korte duur X De tijd hebben om een goed boek te lezen X Dat de kapper doet wat je wilt X Maar vijf minuten bij de tandarts zijn, want er is toch niks X Vlinders in mijn buik X Een toets maken en alles snappen

En vast nog veel meer, maar ach dan vul ik deze wel bij of komt er gewoon nog een tweede post! Ik hoor graag aan wat jou blij maakt! Vertel vertel!

Veel liefs,
Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen