dinsdag 26 november 2013

Mijn vragen ABC

A. Age: 21 jaar, officieel volwassen en eigenlijk van binnen nog een klein kind.
B. Bed size: twee persoons, maar helaas met twee matrassen, die van breedte en dikte verschillen. Ja ik kan overal slapen, maar heb liever een groot twee persoonsmatras.  
C. Chore that you hate: Afstoffen o ja zeker wel.
D. Dogs: Vito een witte herder, waarschijnlijk zo hond zo baasje, want hij luistert heel goed.....
E. Essential start of your day: Uitslapen. Serieus, als ik vroeg moet opstaan is de dag al  een stuk minder leuk.
F. Favorite color: groen, en dan ook alle kleuren groen.
G. Gold or Silver: Ligt er helemaal aan, maar liever zilver. Helaas ben ik voor zilver weer allergisch als het directe contact met mijn lichaam heeft. Dus in de zin van strak om mijn vinger of in mijn oren.
H. Height: 1.74 m.
I. Instruments you play: Helaas geen een, heb wel een gitaar! Maar ja die staat als blikvanger.
J. Job title: Ik werk in een tuincentrum.
K. Kids: In de toekomst zeker weten wel! Het liefst 2.
L. Live: Hoogeveen.
M. Mother's name: Betsie
N. Nicknames: Bananaomi, Nao en Naoom.
O. Overnight hospital stays: Dit jaar nog, vlak voor mijn verjaardag.
P. Peeve: Mensen die tijdens een belangrijke hoorcollege er doorheen praten.
Q. Quote from a movie: If you're a bird, i'm a bird. (The Notebook, nummer 1 film aller tijden).
R. Right of left handed: Rechts.
S. Siblings: Een broertje, Vincent.
T. Time you wake up: Het liefst niet voor tien uur!
U. Underwear: Dat draag ik!
V. Vegetable you hate: Zuurkool, absoluut!
W. What makes you run late: Als ik mijn aansluiting in Zwolle moet halen. Dat is trap omhoog, rennen, trap naar beneden. En dan soms pech hebben dat hij voor je neus wegrijdt.
X. X-Rays you've had: Van mijn pols meerdere keren, knie en tanden.
Y. Yummy food that you make: Pannenkoek met kaas, champignons en ui! Ik heb 14 jaar geen pannenkoek gegeten, maar nu O ZO LEKKER. En verder vlees, zoals kip piripiri. Als ik niet de aanleg had om dik te worden, was ik de hele dag door aan het eten.
Z. Zoo animal: Olifanten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen