zaterdag 30 november 2013

Mijn favoriete filmpjes van youtube.

Ik luister eigenlijk niet zo heel vaak muziek, verder dan de autoradio kom ik niet en heel af en toe, zeg maar gerust zelden, luister ik liedjes vanaf YouTube. Maar in tegen stelling tot liedjes,  kijk ik wel graag naar andere filmpjes. Documentaires, shopping hauls of filmpjes waar geen naam voor is. En deze filmpjes deel ik graag met jullie.

Het zijn niet alleen lang leve de lol en hele vrolijke filmpjes, er zitten ook filmpjes tussen die mij persoonlijk geraakt hebben.



Dit gaat over de toestand in een Chinees weeshuis. Ik heb tot nu toe alleen de eerste twee delen gezien, deel 2,3 en vier kun je als goed is rechts op dezelfde pagina vinden.
 
Dit filmpje gaat over jongeren en zelfs hele jonge meisjes, met anorexia. Het is lang geleden dat ik deze heb gezien. Wat ik nooit meer vergeet is dat er een meisje in voor komt die bang was om aan te komen van water.
Tijdens het zien van dit filmpje realiseer ik mij dat een eetstoornis zo diep kan zitten, dat je zelfs angst krijgt om water te drinken of om bodylotion op te smeren.
 
Stiekem, diep van binnen heb ik een girl crush op Veronica van Hoogdalem. Daarnaast vind ik ze ook een leuk stel, dit filmpje vind ik gewoon grappig.
Ik vind dit zo'n leuk initiatief! Midden op een plein een ballenbak neerzetten en twee wildvreemden gaan daar in zitten. Ze mogen er pas uit als ze elkaar kennen.
Dit filmpje moet je gewoon bekijken!
Als je niet lacht, dan werken jouw lachspieren niet meer ben ik bang!

Dit is een filmpje waarbij de tranen in mijn ogen komen. Ik vind het jammer om te zien dat sommige vrouwen en mannen, anders tegen zich zelf aan kijken dan dat ze daadwerkelijk zijn. Mooier zijn dan dat ze denken.
Dynamo is echt een van de beste illusionisten. Tijdens het kijken van zijn filmpjes heb ik mijn mond altijd half open.
Vroeger was ik fan van onder anderen McFly en dit filmpje is nog steeds een groot favoriet!
 
Jay-Z en Beyonce zingen samen Yellow van Coldplay. Liefde voor hun liefde.
 
 
Wat is jouw favoriete YouTube filmpje? Of welke heeft veel indruk op jou achter gelaten?
 
Liefs,
Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen