dinsdag 19 november 2013

Kerstjurkjes jacht.


Het is bijna kerst en ik ben op jacht. Niet op jacht voor een kalkoen, kip of konijn, maar voor een mooie kerstoutfit. Het liefst wordt dit een jurk, ik loop al niet zo vaak in jurkjes en met kerst mag je nu eenmaal wat meer uitpakken. Dit geldt voor de cadeautjes, maar ook voor een outfit. Voorgaande jaren droeg ik eigenlijk altijd kleding dat wijd, wijder, wijdst zat op het laatste jaar na. Vorig jaar durfde ik voor het eerst iets te dragen, wat mijn lichaam omhulde. En zo ook dit jaar, natuurlijk heb ik nog steeds mijn onzekerheden, maar met een beetje slim spelen, kan ik ook dit nog verhullen. De jurkjes jacht is nog niet gesloten, want ik heb mijn keuze nog niet gemaakt. Maar hieronder zijn grote kanshebbers.

Het liefst draag ik een zwart jurkje, dit omdat zwart altijd kan, het deels afkleed en je het met accessoires helemaal af kunt maken zoals jij wilt. Maar ik denk niet alleen aan mijzelf, waarschijnlijk zijn er meerdere mensen op zoek naar een kerstjurkje. Daarom zou ik beginnen met verschillende collages, met verschillende gekleurde en soorten jurkjes. Want ook jij mag dit jaar stralend het jaar afsluiten, omringd met familie, vrienden
 en liefde.



 



7. Coast  8. VeroModa 9. Nelly 10. VeroModa 11. Boohoo 12. RiverIsland


 
 
Naast dat de nummers 1, 2, 6, 10 en 16 grote favoriet van mij zijn, heb ik ook een paar andere jurken op het oog. Deze jurken zal ik hier onder laten zien en dan uiteindelijk hopen dat een van deze jurken het gaat worden.
 
 
Nelly.com €31,95
 
Nelly.com €47,95
 
Mango.com €39,99
 

SheInside €18,77
 
 
Ik hoop dat het een van deze jurkjes wordt, vooral op de laatste ben ik best wel erg verliefd. Hij is simpel, maar door het bovenstukje toch bijzonder. Alleen vind ik hem op veel foto's kort overkomen, dus twijfel ik nog, aangezien ik geen 'show ya booty' taferelen wil. Misschien bestel ik hem en kan er een rokje of broekje onder. Anders kan ik het nog proberen door hem in een broek te stoppen als shirtje. Kijk alleen al naar de prijs, daarvoor kun je hem toch niet laten liggen?
 
Wat is jouw favoriet of heb je misschien al een ander jurkje op het oog?
 
Liefs,
Naomi

 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen