maandag 4 november 2013

Halloween


Ik hou van chocolade, ik hou van verkleden en ik hou van horror. Conclusie: Halloween moet in Nederland gevierd worden (dit kan met meerdere argumenten onderbouwd worden). Misschien wordt het op bepaalde plaatsen in Nederland al gevierd, maar waar ik woon, daar waar de wereld dichtgeplakt is met krantenpapier, nee daar wordt er (nog) niet aan Halloween gedaan.


Al meerdere verjaardagfeestjes heb ik gevierd met een thema en waar een thema is, daar moet men verkleed gaan. Zo heb ik in de eerste met mijn toenmalige vriendengroep een hippiefeest gegeven en was mijn 16e verjaardag, ook wel mijn sweet sixteen, geheel in stijl van de jaren ’80. Daarnaast vierde ik mijn 17e verjaardag in de stijl van super trash, ook wel gypsy/kampers en tot slot gaf ik mijn 19e verjaardag met als thema sprookjes. Nu waren vooral de eerste drie een succes en was op de laatste bijna niemand verkleed, maar dat komt meer door mijn last-minute organiseren.
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, dus kijk, lach en doe inspiratie op!



If you are a hippie and you know it, clap your hands.
Bij deze foto's een kleine uitleg, ik drink namelijk geen drank dus dat was niet de oorzaak van het in de bosjes liggen. Nee, ik had enkele dagen ervoor op tv een spelletje gezien, draai 20 x rond met een bezem boven je hoofd, spring daarna drie keer over die bezem heen en zie dan nog maar in een rechte lijn te lopen. Nee, gaat je niet lukken.
 

Feestje met jaren '80 als thema.

 

Supertrashy/gypsy thema.
 


Blackberry kwaliteit foto's, van mijn party metgezel Pinokkio en ik als Minnie Mouse.
 
 
Thema feestjes zijn dus altijd leuk, misschien mijn volgende verjaardag maar weer doen. Ook al is dat pas een jaar verder en word ik dan 22, ik zou eens gaan bedenken wat het volgende thema wordt.
 
 
Veel liefs,
Naomi. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen