dinsdag 19 november 2013

De stijl van.




De tijd vliegt en voor je het weet is er al weer een week voorbij. Zo ook nu en aangezien ik een week geleden beloofde dat ik iets nieuws zou toevoegen aan mijn blog, zou het slecht zijn als ik dit nu al weer zou loslaten. Ik heb het over 'De stijl van'.
Vorige week was het de beurt aan Khloe Kardashian, een mooie vrouw met curves, een vrouw die trots is op haar lichaam en dit met liefde behandelt. Via instagram en haar eigen blog: http://khloekardashian.celebuzz.com/ zie ik haar discipline voor zowel sporten als gezond eten.


Nu is het de tijd voor een andere prachtvrouw met wederom curves, namelijk Demi Lovato. Demi heeft zo'n 2 jaar geleden in rehab gezeten voor haar jarenlange eetproblemen. Boulimia en anorexia wisselden zich af en dit was in combinatie met automutilatie. Maar als we nu kijken naar Demi en zoals ze het zelf ook beaamt, is ze hier sterker dan ooit uit gekomen. Daarnaast vind ik het zo mooi om te zien hoe ze zich inzet voor meisjes en jongens met eetproblemen en dat ze eindelijk haar lichaam omarmt!

Daarnaast weet ze zich goed te kleden naar haar figuur! Natuurlijk zijn er net als bij Khloe, kledingstukken die ik zelf niet mooi vind of zelfs afschuwelijk. Daarom hieronder alles wat ik zelf ook zou kunnen dragen of wat Demi echt goed staat. En eigenlijk is het aller belangrijkste, dat ze lacht, je ziet namelijk hoe haar ogen stralen. Iets wat vaak gezien wordt bij mensen die diep in een eetstoornis zitten, is dat hun ogen minder stralen, dit is ook terug te zien in foto's van een aantal jaar terug en foto's van Demi nu.
En niet te vergeten, Demi heeft een hele collectie tattoos, Naomi loves tattoos.

Maar op naar daar waar deze blogpost voor bedoelt is, fashion, kleding en vooral dromen dat het in je eigen kledingkast hangt.


Een outfit geheel in het zwart. Dit is een outfit zoals ik het zelf ook zou kunnen dragen. Dat rode haar staat haar ook zo leuk!
 

Bijna weer geheel in het zwart, dit keer breekt de witte blouse het enigszins. Ik hou van zwart, ik hou van leren jasjes en een spijkerbroek draag ik altijd. Voor een paar Louboutins zou ik een groot deel van mijn schoenen doneren. Wel graag Louboutins zonder peep-toe.


Wat leuk is aan Demi, is dat ze (volgens mij) kleding meer dan een keer draagt. Deze broek lijkt op een broek die verderop ook komt en de Louboutins zijn precies hetzelfde als hier boven. Nu ik deze outfit zie, moet ik ook een witte blazer.

Als ik naar deze outfit kijk wens ik de warme zon hier! Een heerlijke outfit voor in de lente. Dit zou ik zelf ook kunnen dragen, het is weliswaar geen zwart zwart, maar wel lekker losjes, comfortabel en mooi.
 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, die blazer vind ik helemaal niks, maar de leren broek daar in tegen! Al enige tijd zoek ik de perfecte (nep) leren broek. De zoektocht gaat nog door.

Weer een zwart/wit outfit, weer een leren broek en weer een outfit waar ik van houd. De schoenen vind ik alleen minder mooi, doen mij denken aan heksen schoenen.
O correctie, het is volgens mij een discopants, maar die zijn ook mooi!

Het zelfde als hierboven al een paar keer gezegd, iets met zwart, leren jasje en ik wil het. Maar hoe grappig dat ze zelfs haar 'gipspoot' heeft versierd met studs.


Een hoedje, veel sieraden en zwart. Weer een outfit die ik zo zou willen hebben. Wel heb ik moeite met mijn benen en dus om korte broeken te dragen. Maar ooit, ooit loop ik er gewoon in.


Een groene parka, zelf heb ik er afgelopen zomer ook een gekocht en zou ik hem net als Demi, met veel zwart dragen. Ook heel veel liefde voor de loafers.
Volgens mij heb ik dezelfde ray ban!

Dit is geen hele duidelijke foto, maar het gaat om het jasje en de hoed. Ik zelf heb ook een hoedje, dat ik veels te weinig draag. Daarnaast draag ik veel zwart, maar dit jasje is leuk. Het breekt een geheel zwarte outfit en maakt het wat minder 'saai'.


Zoals ik zei, niet alles wat ze draagt vind ik mooi. Ik hou niet van maxi skirts, maar laarsjes eronder maakt het voor mij nog lelijker. Toch staat het haar goed en vind ik alles boven de maxi-skirt erg mooi!

En daarmee sluit ik graag af! Natuurlijk geldt dit voor iedereen, ook als je een jongen bent!
 
 
Liefs,
Naomi


















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen