dinsdag 12 november 2013

De stijl van.

Op mijn vorige blog was ik ook al begonnen met 'De stijl van'. Hierin liet ik vrouwen zien die mij inspireerden en waarvan ik de kledingstijl wel kon waarderen. Ik wil dit hier ook weer gaan doen en de eerste aan Khloe Kardashian gaan wijden. Een prachtige vrouw waar ik heel veel respect voor heb, helemaal nu ze door zo'n moeilijke tijd gaat.




Daarnaast is het iemand die haar curves omarmt, ze valt dan wel af, maar dit doet ze geheel gezond. Het is een leefstijl met sporten en gezond eten (mijn bron? Haar instagram). Ze is voor mij een grote inspiratie, sowieso vind ik haar lichaam echt mooi, curves maar toch strak.
Ik weet niet zo goed wat ik nog meer over haar kan vertellen. Wie haar niet kent, leeft ben ik bang onder een hunebed of loopt achter in de tijd. Al een aantal jaren zie je in elk tijdschrift of op tv wel de Kardashians voorbij komen. Misschien komt er nog een 'De stijl van Kim Kardashian of Kourtney Kardashian'. Beide mooie vrouwen en ook met curves. Maar vandaag is het de beurt aan mijn all time favo: Khloe.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, zie hier haar curves. De jurk sluit mooi aan en ik vind hem haar te gek staan! Zelf hou ik alleen niet van peep-toe's en had ik voor een dichte pump gekozen.

Al een tijd lang zoek ik de perfecte rode broek en deze komt er heel dichtbij in de buurt.

Ik hou van een basic kledingstijl, zelf probeer ik mijn kledingkast ook te verbasicaliseren, dat dat geen woord is weet ik. Er hangen genoeg kledingstukken op mijn kamer, maar omdat niet alles basic is en door een gebrek aan basic shirtjes, blijft het iedere keer weer moeilijk te combineren. Snel weer winkelen dus!

Dit zou ik zelf ook zo kunnen dragen, lekker basic.

Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met drie kwart broeken. Dus deze broek mag meteen de prullenbak in. Maar streepjes daar in tegen doen het altijd goed, dus dit shirt, graag in mijn maat, nu in mijn kast.

All black is altijd goed, mijn kledingrek bestaat namelijk ook grotendeels uit zwart. Wederom had de peep-toe weggelaten mogen worden, maar verder vind ik het een leuke outfit!

Eens wat anders dan een little black dress, maar wel classy.

Ik begin een beetje eentonig te worden, maar op die schoenen na, geef mij die kleren!

Een heuse actiefoto, ik heb sinds kort ook Timberlands, maar verder dan all black of mijn zwarte broek kom ik niet echt. Dit vind ik een leuke combinatie!
 
 
Wat vind jij van Khloe Kardashian, of heb je werkelijk helemaal niks met de hele Kardashians Clan. En welke outfit is jouw favoriet? Vertel vertel!
 
Veel liefs,
Naomi
 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen