vrijdag 29 november 2013

De stijl van 3#.


Ik ben een klein beetje te laat, maar mag ik dat wijten aan te druk met school en het deprimerende weer waardoor ik het liefst de hele dag in bed lig? Ik doe het gewoon en zoals het gezegde luid: beter te laat, dan nooit.

Dus vandaag is het tijd voor de 3e 'De stijl van', na Khloé Kardashian en Demi Lovato is het vandaag de beurt aan Miranda Kerr. O, wat heeft die vrouw een leuke stijl. Een stijl a la 'dit mag wel nu meteen in mijn maat, in mijn kledingkast hangen'. Het is basic, maar toch verfijnd en het totaal plaatje klopt altijd. En ze heeft een van de leukste accessoire ever, namelijk een schattig kindje op haar arm. Ik heb nog lang geen plannen om moeder te worden, maar als ik er een had zou ik er ook zo mee pronken!

Laten we snel plaatjes gaan kijken!

Als eerst kan ik het al niet laten om bovenstaande plaatje even te benoemen. Ik denk dat ik bij Miranda weinig outfits ga tegenkomen die mij (totaal) niet aanspreken. Deze vind ik ook heel mooi, basic maar toch een leuke hoed en zonnebril om het af te maken. Ik kan nu al zeggen, geef het aan mij, iets wat ik bij de volgende foto's echt alleen zou doen als ik het nu meteen direct wil. Oké, ik zou het gewoon niet zeggen en het houden bij 'dit mag ze zelf houden'.

De bovenkant lijkt bijna het zelfde, hoedje check, spijkerbloesje check, witte blouse check. En zelfs de schoenen hebben hetzelfde model. Toch is het een geheel andere outfit en ook deze vind ik leuk. De tas weet ik niet helemaal, ben niet zo van bont en dierenhuid.
 

Al langere tijd zoek ik naar een rode broek, waarmee ik al zoveel outfits in mijn hoofd heb bedacht. En een outfit zoals hierboven zou ik ook kunnen dragen. En kijk naar hoe schattig haar zoontje is gekleed, die Vans!
 


Ik hou van zwart, ik hou van streepjes en de Ray-Ban is volgens mij dezelfde die ik heb. Kortom liefde voor deze outfit, behalve de schoenen.... "Die mag ze zelf houden!"
 
 
Ik ben verliefd op deze outfit!


Zelf heb ik ook een rood vest en verder dan met alleen een zwarte broek kwam ik niet. Ik moet echt snel een streepjesshirt kopen, die kun je overal mee combineren!





All black is in mijn ogen altijd goed. Ook dit vind ik een heerlijke outfit!



Helaas ben ik nooit witte broeken bestendig....
 
Ik denk dat er weinig mensen het oneens met mij zullen zijn als ik zeg dat Miranda Kerr een mooie vrouw is. Waar ik zelf tijdens mijn eetstoornis, mijzelf erg vergeleek met Victoria Secret modellen, weet ik ook dat er misschien meisjes zijn die dun zijn en juist wat aan willen komen. Dun zijn is net als wat te zwaar zijn, niet altijd even leuk. Vergelijk jezelf daarom ook nooit met een ander, het gras is niet altijd groener bij de buren. Accepteer je lichaam zoals het nu is en als je het wilt veranderen, dan mag dat, maar accepteer het vooral ook al hoe het nu is.

Dat ik nu over dunne mensen begin, die ook niet altijd tevreden zijn met hun lichaam, komt omdat ik vanmorgen in de Grazia iets las over mevrouw Kerr haarzelf. Ik doe geen suggesties, ik weet niet of het de waarheid is, ik vertel alleen wat ik las.
Het schijnt namelijk dat Miranda haar eigen foto's fotoshopt, niet om wat voller te lijken, maar nee om nog wat slanker te zijn. Natuurlijk vind ik dit niet kunnen, het geeft ten eerste geen realistisch beeld weer, plus dat het een negatieve trigger kan zijn voor onzekere meisjes.

Nogmaals kijk hierom dus niet alleen maar naar vrouwen die je op tv of in tijdschriften ziet. Lang niet alles is altijd de waarheid.


Liefs,
Naomi


 
 

2 opmerkingen:

  1. Geweldige stijl hé! En volgens mij was die outfit met het streepjesshirtje net nog mooier geweest met wat curves (;

    BeantwoordenVerwijderen