donderdag 31 oktober 2013

Wishlist.


Als student zijnde zonder geldboompje in de tuin, geld dat op mijn rug groeit of a rich sugar daddy, moet ik toch echt werken om te kunnen kopen wat ik wil. Helaas hebben we daarnaast de studie dus is het onmogelijk om mijzelf rijk te werken. Ook helpt het niet dat ik dit jaar al vrij grote uitgaven heb gedaan, waaronder mijn motor(rijbewijs) en een vakantie naar Chersonissos. Maar zoals heel veel anderen, hou ik van winkelen.  Weer of geen weer, zon of regen, ik wil winkelen. Als ik geld heb, natuurlijk.



Maar zolang er geen geld is, is het wel leuk om langs allerlei webshops te gaan, je winkelmandje te vullen en weer weg te klikken zonder iets te kopen. Voor nu heb ik natuurlijk wel wat wensen die ik graag met jullie deel. En ik heb al besloten dat ik dit jaar sowieso nog een kerstjurkje mag kopen. Af en toe moet je jezelf verwennen en er zijn genoeg redenen te bedenken waarom. Je hebt de toetsweek overleeft, bent lief geweest voor je kleine broertje of zusje of simpel het is kerst en je wilt iets nieuws.

Daarom hieronder mijn wishlist, inclusief link waar ze te vinden zijn.
 
 
mrgugu €24,95
 
H&M €14.95
 
H&M €49.95
 
H&M €39.95
comegetfashion €49.95

kerstjurk Nelly €24.95
kerstjurk 2 Nelly €25.95
kerstjurkje 3 Nelly €29.95


Vans €79.95


H&M €29.95
 
Zo te zien houd ik erg veel van zwart en ja dat is ook wel in mijn kledingkast terug te zien. Deze wishlist is onder voorbehoud. Mijn wensen veranderen nog wel eens en het is maar net wat mijn portemonnee toe laat. Ik ga nog wel een aparte blogpost aan 'Mijn zoektocht naar een kerstjurkje' wijden en daar mogen jullie mij best mee helpen.
 
Veel liefs,
Naomi. 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen