dinsdag 29 oktober 2013

Oktober, ik hou van jou.


Oktober was in bijna elk opzicht perrrfect, we hebben zelfs nog mogen genieten van een paar dagen mooi weer. Zulk mooi weer, dat ik tot ‘zonder jas met zonnebril’ weer heb benoemd. En die zon in combinatie met geel, bruine bladeren, zorgen voor een opperbest humeur bij Naomi. Maar niet alleen deze dingen zorgden voor een vrolijke Naomi, nee zoals ik al zei oktober was in bijna elk opzicht perfect, bijna 31 dagen perfectie.

Wat oktober zo perfect maakte? Nou ik zit steeds lekkerder in mijn vel, natuurlijk zijn er wel eens dagen dat ik denk pfff Naomi, kruip maar weer terug in bed, maar die dagen zijn er veel minder dan de dagen van oehh Naomi you look good. Ik heb weer motivatie gevonden om de beste versie van mijzelf te worden. Hierbij houd ik vast aan dat ik meer ben dan mijn lichaam alleen, ik ben een leuke meid en ik mag er zijn. Ondertussen probeer ik wel nog steeds gezonder te leven en hiermee een paar kilo’s te verliezen.



Daarnaast heb ik mijn verjaardag gevierd. 16 oktober heb ik samen met mijn vriendinnen, vriend, ouders en broertje, mijn 21ste levensjaar ingeluid. En die dag heb ik de hele tijd rondgelopen met een glimlach van oor tot oor.
Vorig jaar konden veel vrienden niet komen in verband met studie en hun werk, daarom was het dit jaar niet echt de bedoeling om het te vieren. Maar is het niet vaak zo, dat als iets niet de bedoeling is, dat het juist gebeurd?
Ik ben hartstikke verwend en voel me gezegend met al die lieve mensen om mij heen. Een van de cadeautjes was een mini-vakantie met mijn lief.
Daarmee komen we op het volgende punt, namelijk de heerlijke mini vakantie naar Heerlen. We verbleven in een van der Valk hotel, met een uitgebreid ontbijt en wellness center. O, wat heb ik genoten. En juist tijdens deze dagen was het ‘zonder jas met zonnebril’ weer. We hebben de typische über-toeristische dingen gedaan en de hoogtepunten van Limburg bezocht. En natuurlijk een van mijn grote hobby's, we hebben gewinkeld. En als ik zeg gewinkeld, dan bedoel ik goed gewinkeld. Roermond, Maastricht en Heerlen, elke winkel heb ik gezien. De buit is niet heel groot, maar ik ben tevreden. Een shoplog staat op de planning!


Über toerist spelen bij Vaals, drielanden punt.

Tot slot heb ik deze maand ook nog eens een half jaar met mijn lief en wel op 30 oktober. En wat is er dan mooier  om iets te doen wat in teken staat van deze dag, namelijk Halloween. Daarom zijn we 27 oktober naar Walibi Fright Night geweest. Ik kan mijzelf voor 100% een horrorfreak noemen, geen film is mij te eng en gillen doe ik nooit want ik zie het natuurlijk al van ver aankomen. Maar tijdens de Fright Night heb ik toch goed mijn stembanden laten werken. Ik kan zeggen, al met al een geweldige dag. Nu staat voor morgenavond nog op de planning een heerlijk etentje met mijn vriend. Ik zeg wel heerlijk, maar dat hoop ik, want morgen ga ik voor het eerst sushi eten!  
 
 
Veel liefs,
Naomi

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie jubileum meid. Wat heftig wat je doormaakt met je eetstoornis. Je bent een bikkel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje wel :). En nog meer bedankt voor het compliment!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's. Klinkt inderdaad als een goede maand, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)! En dat was het zeker. November mag zijn best doen dit te overtreffen.

      Verwijderen